مدیرعامل باشگاه استقلال باز هم اظهارات خود در مورد تمدید قرارداد ساپینتو را به آینده موکول کرد.

تاکتیک عجیب مدیران استقلال برای ادامه همکاری با ساپینتو!

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه استقلال از حدود یک ماه قبل اعلام کرد که تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو در دستور کار این باشگاه قرار دارد و به زودی قرارداد این مربی تمدید می‌شود. اگر چه بعد از اطلاعیه باشگاه استقلال مشخص شد که مسئولان این باشگاه منتظر روشن شدن تکلیف جام حذفی هستند اما حجت کریمی مصرانه تاکید داشت که قرارداد ساپنیتو تمدید می‌شود.

قبل از بازی استقلال با تراکتور کریمی در ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت مدیر برنامه ساپینتو دو روز دیگر به تهران می‌آید و تمدید قرارداد وی انجام می‌شود اما ساپینتو در نشست خبری بازی با نساجی اعلام کرد هر روز در مورد قرارداد وی یک شایعه مطرح می‌شود اما فعلا خبر جدیدی نیست.

با گذشت سه روز از بازی استقلال و نساجی حالا دوباره حجت کریمی وعده آینده را داده و مدعی شده مدیر برنامه ساپینتو در اواخر این هفته به تهران می‌آید و قرارداد این مربی تمدید می‌شود! کاملا مشخص است که مدیران باشگاه استقلال سعی دارند فینال جام حذفی را پشت سر گذاشته و در صورتی که این تیم قهرمان جام حذفی شد بعد قرارداد ساپینتو را تمدید کنند، در غیر این صورت ممکن است با از دست رفتن جام حذفی و لیگی که استقلال در آن سوم شد آینده کاری ساپینتو در ایران کاملا تغییر کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.