سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی در ترمینال مسافری بندری این جزیره از اسفندماه سال گذشته تاکنون خبر داد.

سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیاردی در ترمینال مسافری بندری کیش

به گزارش قدس انلاین، سعید پورزادی با بیان اینکه این ترمینال یکی از زیباترین و مکانیزه‌ترین ترمنیال‌های کشور می‌باشد، افزود: برای نخستین بار نرم افزار سیستم یکپارچه را توسط مهندسان ایرانی در این بندر بومی‌سازی کردیم.

وی با اشاره به اهمیت تسهیل و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی به منظور توسعه هر چه بیشتر کیش، خاطرنشان کرد: برای تحقق این موضوع باید به صورت جهادی و شبانه روزی تلاش کرد و همه ما در راستای سیاست‌های دولت به منظور خدمت رسانی به مردم حرکت کنیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه بخش خصوصی استقبال خوبی برای سرمایه گذاری در این جزیره دارد، تصریح کرد: با سرمایه گذاری مشترک سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی، شاهد ایجاد یکی از بزرگترین ترمینال های مسافری در بندر آفتاب هستیم که در راستای توسعه گردشگری دریایی انجام شده است.

پورزادی از سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی در ترمینال مسافری بندری این جزیره از اسفندماه سال گذشته تاکنون خبر داد.

وی ابراز داشت: اجرای طرح جامع بندر چارک و سرمایه گذاری افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال از سال گذشته تاکنون در این بندر در راستای ایجاد بندرتخصصی ورود مسافر به جزیره کیش، در کنار مسوولیت پشتیبانی این بندر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.