بارسلونا آماده است تا در صورت تمایل فوق ستاره آرژانتینی برای پیوستن مجدد به غول‌های کاتالان در تابستان، بازوبند کاپیتانی را به لیونل مسی بسپارد.

بارسلونا در فکر تحویل بازوبند کاپیتانی به لیونل‌مسی!

به گزارش قدس آنلاین، به نقل موندو دپورتیوو، با قطعی شدن جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن، بارسلونا قصد دارد ستاره سابق خود را در تابستان به نیوکمپ بازگرداند و ظاهراً آماده است تا بازوبند کاپیتانی را به او بدهد.

ستاره آرژانتینی قبل از رفتن به باشگاه فرانسوی در سال ۲۰۲۱، کاپیتان باشگاه بود، اما پس از جدایی‌اش، سرخیو بوسکتس بازوبند را به دست آورد.

با توجه به اینکه دو بازیکن بزرگ، مثل بوسکتس و جوردی آلبا در پایان فصل جاری باشگاه را ترک می‌کنند، غول‌های کاتالان می‌خواهند مسی را وسوسه کنند تا به باشگاه بازگردد و بازوبند کاپیتانی را بر دست ببندد. اگر این انتقال محقق نشود، روبرت لواندوفسکی یا رونالد آرائوخو رهبر جدید تیم خواهند شد.

پس از اینکه مشخص شد که او با پایان قراردادش در تابستان، اقامت خود در فرانسه را تمدید نخواهد کرد، نام مسی، همواره با انتقال به بارسلونا در ارتباط بوده است. علیرغم گزارش‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت این بازیکن ۳۵ ساله به لالیگا، ژاوی، سرمربی بلوگرانا اخیراً مدعی شد که انتقال احتمالی لئو هنوز معلق مانده است.

تیم PSG امروز در لیگ فرانسه به مصاف استراسبورگ می‌رود و با کسب یک امتیاز، قهرمانی خود را مسجل خواهد کرد، لئو مسی هم به احتمال زیاد در این مسابقه فیکس خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.