در جریان‌ مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قزاقستان تیم یک ایران صاحب مدال برنز شد.

مدال برنز جام جهانی بر گردن خواهر و برادر تیرانداز ایرانی

به گزارش قدس آنلاین، امروز در آخرین روز از مسابقات تیراندازی به اهداف‌پروازی جام جهانی آلماتی قزاقستان، نمایندگان ایران در ماده میکس تیمی تراپ رقابت کردند و تیم ایران صاحب مدال برنز شد.

در این بخش ۱۵ تیم از کشورهای مختلف حضور داشتند. تیم یک ایران متشکل از مرضیه و محمدحسین پرورش نیا با ۱۳۷ امتیاز در رده سوم ایستاد و مدال برنز را کسب کرد. همچنین تیم دوم ایران با ترکیب محمد بیرانوند و شیوا فرح‌پور با ۱۳۰ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. 

نتیجه میکس تیمی تراپ:

تیم یک ایران (مرضیه و محمدحسین پرورش نیا) سوم 

تیم دو ایران ( شیوا فرح‌پور و محمد بیرانوند) یازدهم

نمایندگان ایران در این مسابقات در ماده‌های اسکیت و تراپ مردان و تراپ زنان نیز رقابت کردند که در ادامه آمده است.

اسکیت مردان:

 در بخش اسکیت مردان ۷۶ تیرانداز حضور داشتند و ایران در این ماده چهار نماینده داشت که مرتضی یحیی پور در بخش ذخیره‌ها تیر زد. 

در این بخش علی دوستی با ۱۱۲ امتیاز ۵۲، عبدالقدیر شیرمحمدی با ۱۱۱ امتیاز در رده ۵۵ ، امیرمحمد دادگر با ۱۱۰ امتیاز در رده ۵۸ و مرتضی یحیی‌پور با ۱۰۵ امتیاز در رده ۶۷ ایستادند.

علی دوستی ۵۲

عبدالقدیر شیرمحمدی ۵۵

امیرمحمد دادگر ۵۸

مرتضی یحیی‌پور ۶۷ (در بخش ذخیره‌ها)

تراپ زنان:

در این ماده ۴۰ ورزشکار تیر زدند و ایران در این‌ماده نماینده داشت. مرضیه پرورش نیا با ۱۱۳ امتیاز در رده شانزدهم و شیوا فرح‌پور با ۱۰۰ امتیاز در رده سی و دوم قرار گرفتند. 

مرضیه پرورش نیا ۱۶

شیوا فرح‌پور ۳۲

تراپ مردان: 

در این‌ماده نیز ۶۹ تیرانداز حضور داشتند و ایران ۴ نماینده داشت. در این ماده محمد پرورش نیا با ۱۱۲ امتیاز در رده ۴۶، محمد بیرانوند و اهورا منصوری به ۱۱۰ امتیاز به ترتیب در رده ۵۴ و ۵۶ و امیر محمدیان با ۹۵ امتیاز در رده ۶۸ قرار گرفتند. 

محمد حسین پرورش نیا ۴۶

محمد بیرانوند ۵۴

اهورا منصوری ۵۶

امیر محمدیان ۶۸ (در بخش ذخیره‌ها)

مسابقات تیراندازی به اهداف‌پروازی جام جهانی آلماتی قزاقستان از ۳۱ اردیبهشت تا ۸ خرداد در ماده‌های تراپ، اسکیت و میکس تیمی تراپ و اسکیت انجام شد. تیم ملی اهداف پروازی ایران نیز با ۱۰ ورزشکار (۸ مرد و ۲ زن) عازم این مسابقات شده بود. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.