رئیس شورای شهر کاشان از اعلام وصول طرح استیضاح شهردار کاشان در شورای شهر خبر داد.

طرح استیضاح شهردار کاشان در شورای شهر اعلام وصول شد

به گزارش قدس آنلاین، علی هاشمی طاهری صبح امروز در جلسه رسمی شورای شهر کاشان، ضمن اشاره به طرح سوال از شهردار کاشان، اظهار داشت: پنجشنبه شهردار کاشان در جلسه فوق‌العاده شورای شهر کاشان حضور پیدا کرد و به ۲۳ سوال اعضای شورای شهر پاسخ داد.

وی با بیان اینکه پس از پاسخ به سوالات مطرح شده از سوی شهردار در این مورد رای‌گیری صورت پذیرفت، افزود: شش نفر از اعضای شورای شهر از پاسخ شهردار کاشان قانع نشده، یک نفر رای ممتنع و دو نفر نیز از پاسخ‌های شهردار کاشان قانع شدند.

رئیس شورای شهر کاشان ابراز داشت: شش نفر از اعضای شورای شهر که قانع نشدند خواستار ابلاغ طرح استیضاح شهردار کاشان شدند و در این درخواست آمده است که بر اساس ماده ۸۳ قانون تشکیلات و وظایف شورای شهر کشور درخواست ابلاغ طرح استیضاح شهردار کاشان را داریم.

وی گفت: حداکثر ۱۰ روز با اختیار رئیس شورای شهر، شهردار کاشان می‌تواند در جلسه شورای شهر کاشان حضور پیدا کند و مجددا توضیحات و دفاعیات خود را مجددا مطرح کرده و مجددا اعضای شورای شهر کاشان در زمینه اظهارات شهردار کاشان رای‌گیری می‌کنند.

هاشمی طاهری با بیان اینکه طرح استیضاح شهردار کاشان در شورای شهر اعلام وصول شد، تصریح کرد: با توجه به توضیحات مجدد شهردار کاشان آرای اعضای شورای شهر رای‌گیری کرده و موضوع استیضاح با رای اعضای شورای شهر مشخص می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.