رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از استعفای دومین عضو این شورا خبر داد.

استعفای دومین عضو شورای اسلامی شهر زنجان

به گزارش قدس انلاین، مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان  از استعفای دومین عضو شورا خبر داد و اظهار کرد: حجت‌الاسلام اسحاق اسماعیلی دومین عضو شوراست که استعفای خود را تسلیم دبیرخانه شورا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از بررسی استعفای اسماعیلی در جلسه فردای شورا خبر داد و افزود: بر اساس قانون، شورای تطبیق دو هفته زمان دارد تا نظر خود را در مورد مصوبات شورا اعلام کند وعدم اعلام نظر، به معنی لازم‌الاجرا بودن مصوبه است.

وی زمان مد نظر برای شرکت در انتخابات را در مورد شرکت کنندگان به لحاظ قانون استعفا، مصوبه شورا عنوان و تصریح کرد: مصوبه شورا قانون مد نظر برای محاسبه در این مورد محسوب می‌شود.

ناصحی‌مقدم در پاسخ به سوالی در مورد احتمال استعفای عضو دیگری از اعضای شورا گفت: بعید می‌دانم که دیگر کسی استعفا بکند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان علی اسماعیلی، اکبر اوصالی و جلال کرمی را نفرات علی‌البدل انتخابات شورا عنوان کرد و گفت: دو نفر از این افراد در لیست «ما بر این باوریم» و یک نفر هم مستقل بودند که در این میان حضور اوصالی در شورا قطعی و از میان اسماعیلی و کرمی هم یک نفر به جمع اعضای شورای شهر اضافه خواهند شد.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون شورا از فرمانداری درخواست معرفی علی‌البدل خواهد کرد، افزود: نفرات علی‌البدل بعد از طی رویه قانونی برای حضور در شورا معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است، علی اسماعیلی نفر نخست علی‌البدل انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان در حال حاضر مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان است.

استعفای «انسیه ابوبصیر» تنها عضو خانم شوای اسلامی شهر زنجان هفته پیش در شورا تصویب شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.