مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: تربیت بدنی آستان قدس رضوی یکی از فاخر ترین اماکن ورزشی بعد از انقلاب است.

تاج فیروز: شرایط میزبانی بسیاری از مسابقات داخلی و فرا ملی را داریم

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا تاج فیروز، مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی در مراسم آئین بر افراشتن پرچم متبرک امام رضا(ع) گفت:  تقریبا بیشتر اماکنی که در آستان قدس است، از نظر امکانات و تجهیزات در بهترین شرایط قرار داشته و ظرفیت برگزاری رویداد های فرا ملی را دارد. معتقدم تربیت بدنی استان قدس رضوی یکی از فاخر ترین اماکن ورزشی بعد از انقلاب است.

وی ادامه داد: با حمایت و تلاش صورت گرفته، تولیت آستان قدس رضوی در شرایط بسیار مناسبی قرار داریم و اکنون بدون اغراق می گویم شرایط میزبانی بسیاری از مسابقات داخلی و فرا ملی را داریم که این امر باعث افتخار ما است. رویدادهای خوبی هم در این مدت اتفاق افتاده و دلیل اصلی  آن وجود مقدس و  ساحت حضرت امام رضا(ع) است.

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی  در ادامه بیان کرد: ترویج فرهنگ رضوی از دیگر برنامه های ما بوده و با توجه به اینکه ۲ هزار و ۲۰ محله کم برخوردار در حاشیه شهرها وجود دارند قصد داریم بستر سازی کاملی در جهت رشد ورزش در محلات داشته باشیم. بر همین اساس در رشته های ورزش زورخانه ای، فوتسال و والیبال برنامه ریزی کرده ایم.ما به کمک فدراسیون فوتبال میتوانیم این طرح را انجام می دهیم که خوشبختانه استقبال مهدی تاج از این طرح باعث شد تا روند کارهایمان سرعت بیشتری بگیرد.

تاج فیروز در پایان گفت: امیدوارم با حمایت مسئولین و اجرای برنامه ها به زودی شاهد شکوفایی ورزش در بخش محلات و شهرهای کم برخوردار باشیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.