رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از عضویت بیش از ۱.۲ میلیون نفر در سازمان جوانان ‌هلال‌احمر خبرداد.

عضویت بیش از ۱.۲ میلیون نفر در سازمان جوانان ‌هلال‌احمر

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه مدرسان تخصصی سحر در شهرکرد گفت:  از ۲۱ دی ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون تعداد اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از ۶۷۰ هزار نفر به یک میلیون و ۲۷۰ هزار نفر افرایش‌ پیدا کرده است‌.

وی افزود: در ایام‌ اسفندماه‌ با مشارکت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و سازمان‌ منابع طبیعی و آبخیزداری‌ در راستای اجرای پویش ۱۰۰، صد هزار اصله‌ نهال در مدت زمان ۱۹ دقیقه و ۴۳ ثانیه در کشور غرس شد. که رکورد کاشت نهال در کتاب گینس  به جمهوری اسلامی ایران‌ تعلق گرفت‌.

بر اساس اعلام پایگاه خبری جمعیت هلال احمر، حسینی‌ المدنی‌ اظهارکرد: در جشنواره رفیق خوشبخت ما که اسفندماه ۱۴۰۱ در آبادان برگزار شد، دو هزار نفر از جوانان حضور به عمل رساندند و ۵۴ هزار اثر در حوزه‌های گوناگون به دبیرخانه ارسال شد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر شجاعت، فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی‌ را از جمله ویژگی‌های‌ جوانان برشمرد و ادامه داد: جوانان سرمایه‌های عظیم اجتماع هستند که باید به آنها بها داده شود تا در عرصه‌های مختلف از توانمندی آنان بهره‌مند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.