اخبار رسیده از حول و حوش باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت ادامه همکاری مربی خارجی تیم استقلال حکایت از سست شدن پایه‌های صندلی سرمربیگری ساپینتو می‌دهد، اما...

حمله هواداران به کاپیتان؛ حسینی هم با ساپینتو می‌رود؟

به گزارش قدس آنلاین، حجت کریمی در پایان فینال جام حذفی صحبت‌های مهمی انجام داد که بخشی از آن‌ها به قرارداد تعدادی از بازیکنان و بخشی دیگر به سرمربی فصل آینده استقلال مربوط می‌شد.

کریمی در ارتباط با وضعیت قرارداد ریکاردو ساپینتو اعلام کرد باشگاه استقلال حسن نیتش را در ارتباط با تمدید قرارداد ساپینتو نشان داده که از هر نظر آماده همکاری با اوست، اما ظاهراً رقم اعلام شده از سوی مرد پرتغالی از حد انتظار باشگاه استقلال بالاتر است.

سرپرست مدیریت باشگاه استقلال همچنین با اشاره به رغم سنگین قرار داد برخی از بازیکنان ادامه همکاری با تعدادی از آن‌ها را سخت و غیرممکن اعلام کرده است.

در این بین موج انتقادات هواداران استقلال از سید حسین حسینی نسبت به عملکردش در طول فصل فوتبالی گذشته مشخص می‌کند این دروازه‌بان که در طول سال‌های اخیر یک تنه وظیفه حراست از دروازه تیم استقلال را برعهده داشته و شرایط خوبی نزد هواداران استقلال ندارد از این رو طرفداران تیم استقلال از همین حالا در فضای مجازی خواستار جدایی کاپیتان اصلی تیم شان از این تیم شده‌اند. آن‌ها حسینی را یکی از مقصران اصلی در از دست رفتن هر دو کاپ قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی می‌دانند.

بعید نیست در کنار تعدادی از بازیکنان که قراردادش با استقلال تمام شده ساپینتو و سید حسین حسینی در روزهای آینده همزمان با هم از استقلال جدا شوند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.