مدیران بایرن مونیخ علاقه دارند زوج یوسوا کیمیش و دکلان رایس را در خط هافبک خود تشکیل دهند

نارضایتی سران بایرن مونیخ از زوج لئون گورتسکا و یوسوا کیمیش در خط هافبک

به گزارش قدس آنلاین، به نظر می‌رسد زوج لئون گورتسکا و یوسوا کیمیش در خط هافبک بایرن مونیخ نتوانسته انتظارات را از خود برآورده کند و به همین خاطر سران این باشگاه، به دنبال راه حل‌های دیگری هستند.

طرفداری | به گزارش مانول بونکه و فیلیپ کسلر از TZ، مدیران بایرن مونیخ منتقد زوج یوسوا کیمیش-لئون گورتسکا در خط هافبک هستند و می‌خواهند این دو را از یکدیگر جدا کنند. به همین خاطر، باواریایی‌ها به جذب دکلان رایس از وست هم به عنوان زوجی برای کیمیش علاقه‌مند هستند. نظر کلی در مونیخ این است که زوج کیمیش-گورتسکا، ترکیب مناسبی برای خط هافبک نیست.

یوسوا کیمیش و کنراد لایمر که قرار است به صورت رایگان از لایپزیش به بایرن مونیخ بپیوندد، بیش‌تر به عنوان یک هافبک شماره 8 دیده می‌شوند. بنابراین از این به بعد شرایط برای لئون گورتسکا سخت‌تر نیز خواهد شد.  به خصوص اینکه حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی پیشین بایرن که از حامیان او به حساب می‌آمد، دیگر در این باشگاه حضور ندارد. لیورپول می‌تواند یکی از مقاصد احتمالی و باشگاه‌های علاقه‌مند به گورتسکا باشد.

در بایرن از گورتسکا بسیار تمجید می‌شود اما برخی از سران بایرن به خاطر فعالیت‌های سیاسی این بازیکن به جای تمرکز کامل روی فوتبال، ناراضی هستند. رافائل برینکرت مدیر برنامه‌های گورتسکا، روابط نزدیکی با حرب سوسیال دموکرات آلمان دارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.