فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری شهید فیاض بخش مشهد ۲ متهم به سرقت خودرو و قطعات خودرو شناسایی و دستگیر شدند. 

۲ متهم به سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: مأموران کلانتری شهید فیاض بخش هنگام گشت زنی در محدوده خیابان امام خمینی(ره)، ۲ مرد جوان را در حال هل دادن یک دستگاه خودرو سواری پراید مشاهده و برای پی گیری موضوع وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ۲ مظنون به سرقت با مشاهده پلیس به صورت پیاده پا به فرار می گذارند که با سرعت عمل ماموران انتظامی متهمان پس از طی مسافتی تعقیب و گریز دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان ۳۰ و ۳۲ ساله که اعتیاد به موادمخدر دارند پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده علاوه بر سرقت خودرو پراید به ۱۱ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

نگهبان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان تقاضا دارم حتما اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضدسرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنید، هنگام ترک اتومبیل دقت کنید که درها و شیشه ها کاملاً بسته باشد، هنگام ترک اتومبیل از به جای گذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، رم و فلش(مموری) رادیو پخش، اسناد و مدارک و هر گونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می شود پرهیز کنید و از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.