۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
کد خبر: 878717

کریم بنزما با ترک رئال مادرید در آستانه پیوستن به الاتحاد عربستان قرار دارد.

بنزما رئال را ترک می‌کند/ کریم در راه عربستان

به گزارش قدس آنلاین، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید پس از گمانه‌زنی‌های زیادی که درباره مقصد فصل آینده او به گوش می‌رسید، آماده یک چالش جدید شده است.

قرارداد برنده توپ طلای ۲۰۲۲ در پایان ماه منقضی می شود و هیچ توافقی برای تمدید حاصل نشده است.

گفته می‌شود او او قبلاً تصمیم خود را برای رفتن به عربستان سعودی به رئال مادرید اعلام کرده است، جانلوکا دی مارتزیو، روزنامه‌نگار ایتالیایی فاش کرد که این بازیکن فرانسوی امروز در یک نشست خبری جدایی‌اش را اعلام خواهد کرد.

منابع خبری به ESPN گفتند کریم بنزما با پایان قراردادش در ماه جاری رئال مادرید را ترک خواهد کرد و به الاتحاد عربستان سعودی ملحق خواهد شد.

الاتحاد عربستان با یک قرارداد دو ساله به ارزش ۴۰۰ میلیون یورو در پی جذب مهاجم فرانسوی رئال است.

انتظار می رفت بنزما یک فصل دیگر تا ژوئن ۲۰۲۴ در مادرید بماند، اما در عوض تصمیم گرفت چالش جدیدی را بپذیرد.

کاپیتان مادرید در فصل جاری با مصدومیت دست وپنجه نرم می‌.رد و حتی جام‌جهانی را به دلیل مشکل همسترینگ از دست داد اما او با وجود چند مصدومیت، در ۲۳ بازی در لالیگا ۱۸ گل و در مرحله حذفی لیگ قهرمانان ۴ گل برای رئال به ثمر رساند.

حالا او پس از ۱۴ سال در آستانه ترک مادرید است، این مهاجم ۳۵ ساله درحالی در آستانه جدایی از رئال است که در ۱۴ سال حضورش، به به دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه تبدیل شد و ۵ لیگ قهرمانان اروپا، چهار عنوان لالیگا و توپ طلای ۲۰۲۲ را به دست آورده است.

مادرید در حال مذاکره برای جذب قرضی خوسلو برای جانشینی ماریانو دیاز است اما آنها به دنبال شخص دیگری برای تقویت خط حمله خواهند بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.