جمعه موقت اردستان گفت: اکنون موضوع گرانی دغدغه همه مردم است و در اردستان که قطب تولید مرغ در استان بوده، نرخ مرغ از نرخ مصوب بالاتر است که از مسئولان می‌خواهیم نظارت کنند.

امام جمعه موقت اردستان:موضوع گرانی دغدغه همه مردم است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام منصور صابری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: تقوا بهترین توشه برای آخرت افراد است و اسباب نجات انسان از هلاکت و نابودی را فراهم می‌کند بنابراین امید می‌رود افراد تقوا را در خود تقویت کنند.

وی افزود: در هفته‌ای که گذشت و روز گذشته، یازدهم خرداد سالروز حماسه و ایثار مردم شهرستان اردستان بود که در یک روز ۴۵ شهید شهرستان در عملیات آزادسازی خرمشهر، بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان تشییع شد و این حماسه تاریخی مردم شهرستان اردستان ماندگار است.

امام جمعه موقت اردستان تصریح کرد: جوانان و بسیجیان شهرستان اردستان در طی یک فعالیت مجازی و رسانه‌ای هماهنگ تلاش کردند که این روز حماسه شهرستان اردستان را به همه مردم کشور و حتی جهان معرفی کنند که جای تشکر دارد.

صابری خاطرنشان کرد: در هفته پیش‌رو، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) وجود دارد، حرکت، سخن و شخصیت امام راحل منحصر به‌فرد است و ایشان دارای یک جامعیت هستند، آگاه به زمانه، مدیر و مدبر بودن، استکبار ستیز بودن، شجاع و دلیر بودن از ویژگی‌های منحصر به فرد امام راحل است.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) نهایت سادگی را در زندگی خود داشت و بسیار ساده زیست بود همچنین با وجود اینکه رهبر یک جریان و نهضت بود اما باز هم سادگی و در زندگی ایشان وجود داشت.

امام جمعه موقت اردستان گفت: امام راحل قائل به این بودند که اگر مصلحت مسلمین اقتضا کند، در امر به معروف و نهی از منکر حتی اگر ضرر مطلق وجود داشته باشد باز هم باید انجام شود و انکر منکرات را سکوت و همکاری با حکومت پهلوی می‌دانستند.

صابری تصریح کرد: امام راحل کاری کرد که حکومت پهلوی فاقد مشروعیت شد و همین موضوع نیز به دلیلی برای مبارزه با این حکومت تبدیل شد، در جریان دوم فروردین سال ۴۲، وقتی که کماندوهای رژیم پهلوی به فیضیه حمله کردند امام یک بیانیه‌ای صادر کردند و فتوا به حرمت تقیه دادند و مانع برای مبارزه با حکومت برداشته شد.

وی بیان کرد: پانزدهم خرداد یادآور دو اتفاق مهم است که یکی در سال ۴۲ و دستگیری امام راحل به‌دلیل سخنرانی کوبنده علیه رژیم پهلوی که در فیضیه اتفاق افتاد و مردم نیز در شهرهای قم، تهران و ورامین برای دفاع از امام به خیابان‌ها آمدند و قیام پانزده خرداد نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران به رهبری امام علیه رژیم پهلوی است.

امام جمعه موقت اردستان خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از رحلت امام‌، بزرگان و خبرگان در بهترین انتخاب، امام خامنه‌ای را سکاندار کشتی نظام جمهوری اسلامی ایران کردند و ۳۵ سال است که این نظام را با وجود تمام دشمنی‌ها به بهترین وجه رهبری کرده است.

صابری تصریح کرد: چرا یک موضوع هر هفته باید در نمازجمعه اعلام شود و مردم از ما می‌خواهند که فلان موضوعی را در نماز مطرح کنیم، درحالی که بارها مطرح شده اما برخی مسئولان در این مورد نسبت به مطالبات بی توجه هستند

وی بیان کرد: در آستانه فصل گرما هستیم و مصرف حامل‌های انرژی بالتبع بیشتر خواهد شد بنابراین از مردم می‌خواهیم صرفه جویی کنند که مشکل خاموشی نداشته باشیم و این صرفه‌جویی باید در مصارف مختلف خانگی و اداری باشد.

امام جمعه موقت اردستان خاطرنشان کرد: از مسئولانی که به وظایف خود عمل می‌کنند و اقدامات خوبی انجام می‌دهند تشکر می‌شود اما اکنون موضوع گرانی دغدغه همه مردم است، و چرا در اردستان که قطب تولید مرغ در استان بوده، نرخ مرغ از نرخ مصوب بالاتر است که در این خصوص از مسئولان می‌خواهیم نظارت بیشتری کنند همچنین برخی از نانوایی‌های شهرستان نیز تعطیلی خودسرانه و کیفیت کم در نان دارند.

صابری بیان کرد: برخی از والدین در خصوص دریافت وجه غیرقانونی برخی مدارس گلایه کرده‌اند که در این خصوص از آموزش و پرورش شهرستان خواهشمندیم این گلایه مردمی را بررسی کند و در صورتی که مدرسه‌ای قانون شکنی کرده با آن برخورد شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.