رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بودجه‌ای که امسال پیش‌بینی کردیم، ۴۰ درصد سرانه ورزشی در مشهد را افزایش خواهدداد و ۲۳ مجموعه ورزشی جدید به ظرفیت ورزشی مشهد افزوده خواهدشد.

افزایش ۴۰ درصدی سرانه ورزشی مشهد در سال ۱۴۰۲

به گزارش قدس خراسان، در حاشیه اختتامیه مسابقات جام رمضان خراسان رضوی اظهار کرد: مسابقات جام رمضان با زیرپوشش قراردادن بیش از ۷۵۰۰ نفر در ۱۶ رشته ورزشی به پختگی کامل رسید. در دوره جدید شورای اسلامی شهر مشهد برای اینکه حوزه ورزش را نظام‌مند کنیم و به پختگی رسیده و نگاه تخصصی که باید در حوزه ورزش اتفاق بیفتد، برای اولین بار کمیسیون ورزش و جوانان را در شهرداری مشهد مصوب کردیم که یک اتفاق نو است که در حال تسری در سایر شهرهاست.  

وی افزود: در دومین سال جام برکت و کرامت مسابقات بوچیا، بسکتبال با ویلچر تا هندبال ساحلی را در این جشنواره برگزار کردیم و توجه به ورزش پایه از روز اول مورد توجه بود. تکریم پیشکسوتان و حوزه‌های مختلف به ویژه ورزش بانوان مورد توجه قرار گرفت.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در بودجه  ۱۴۰۲ قریب به ۶۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت حوزه عمرانی ورزش اختصاص دادیم و سال ۱۴۰۲ کارگاه عمرانی ورزشی خواهیم ساخت. شهرداری مشهد از سال‌های گذشته دارای ۴۵ مجموعه ورزشی، ۵۵ چمن مصنوعی و یک مجموعه آبی بوده است. از سال ۱۴۰۰ تا کنون دو مجموعه ورزشی و ۲۵ زمین چمن مصنوعی احداث شده اما بودجه‌ای که امسال پیش‌بینی کردیم ۴۰ درصد سرانه ورزشی را در مشهد افزایش خواهد داد و ۲۳ مجموعه ورزشی جدید به ظرفیت ورزشی مشهد افزوده خواهدشد.

علوی مقدم بیان کرد: کار تربیتی را در ۸ پهنه استعدادیابی در ۸ رشته آغازکردیم اما این کارتربیتی زمانی تکمیل می‌شود  که به کار هویتی تبدیل شود امید است روزی را ببینیم که ورزش مشهد به روزهای اوج خود برسد  و در حوزه تیمداری کار ویژه‌ای را انجام دهیم و چرخه تربیتی به هویتی تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.