فرمانده انتظامی مشهد مقدس از دستگیری ۲۸ متهم در اجرای طرح ۴۸ ساعته مقابله با جرائم خشن خبر داد.

دستگیری ۲۸ ‌زورگیر ‌در مشهد/ پلیس دیگر اغماض نمی‌کند

به گزارش قدس خراسا، سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت: مرحله ای دیگر از طرح مقابله با سارقان خشن با محوریت مقابله با سارقان به عنف و موبایل قاپ ها توسط  پلیس آگاهی و با همکاری کلانتری های شهر مشهد به مدت 2 روز عملیاتی شد.

وی افزود:در اجرای این طرح ماموران این فرماندهی به سرعت تمام امکانات، توان و ظرفیت خود را بکار گرفته و با رصد هوشمند سارقان سابقه دار، جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت، بکارگیری شیوه های نوین پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی خود 28 متهم زورگیر که اکثرا" در جرم موبایل قاپی در سطح شهر مشهد فعالیت داشتند را شناسایی و طی عملیات هایی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به کشف 16 قبضه چاقو و قمه و 5 قبضه سلاح غیرمجاز تصریح کرد: در این راستا در بازجوئی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی 48 فقره پرونده جرایم خشن شامل قاپ زنی و زورگیری تلفن همراه و کیف پول کشف شد. از نتایج دیگر این طرح دستگیری 158 سارق خیابانی، 34 خرده فروش نیز دستگیر و 161 فقره انواع سرقت و 3 کیلو و 400 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

سرهنگ نگهبان با اشاره به کشف 66 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در اجرای این طرح 48 ساعته پلیس بیان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ما به هیچ وجه سر امنیت مردم تعارف نداریم و اغماض نمی‌کنیم و با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می کنیم.

فرمانده انتظامی مشهد مقابله با جرائم خشن را جزو اولویت های پلیس عنوان کرد و گفت: برای ارتقاء امنیت روانی جامعه از کوچکترین جرائم خشن هم نمی گذریم و سارقان خشن منتظر برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضا باشند.

وی از شهروندان خواست در صورتی که مورد سرقت خشن قرار گرفتید در درجه اول به فکر حفظ جان خود باشید، مقاومت نکنید و درصدد مقابله برنیایید و با حفظ خونسردی خود جزئیات سرقت از جمله شماره پلاک و مشخصات موتورسیکلت یا خودرو و خصوصیات راکبین آنها به ویژه نوع و رنگ پوشاک و همچنین چهره ومو، لهجه و حرکت آنان را به خاطر بسپارید و در اختیار ماموران انتظامی قرار دهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.