در حالی که قرار بود نتایج آزمون استخدامی روز گذشته ۱۲ خرداد اعلام شود اما هنوز خبری از اعلام نتایج نیست.

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی اعلام می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی ابتدایی‌، 8 اردیبهشت امسال برگزار شد، آزمونی که بنابر شرایط جذب و پذیرش معلمان و انجام گزینش، جدا  از سایر آزمون‌های استخدامی برگزار شد و بنا بود تا 12 خرداد نتایج اولیه سه برابر ظرفیت آن اعلام شود.

پذیرفته شدگان هم بنابر برنامه زمان‌بندی اعلام شده هفته بعد از اعلام نتایج وارد فرایند گزینش می‌شوند اما آنچه در عمل اتفاق افتاده، خلف وعده سازمان سنجش کشور در اعلام نتایج آزمون استخدامی تا این لحظه است و هنوز خبری از اعلام نتایج نیست.

پس از قبولی داوطلبان در مرحله آزمون کتبی، داوطلبان استخدام آموزگار ابتدایی 1402 باید در مرحله مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند. در صورتی که داوطلبان نتوانسته باشند در مرحله آزمون کتبی حد نصاب آزمون را کسب کنند، شرکت در مرحله بررسی مدارک هم امکان‌پذیر نخواهد بود.

این تاخیر در اعلام نتایج در کنار تنش و اضطرابی که برای شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش در پی دارد، فرایند گزینش را هم که قرار بود از هفته آینده آغاز شود، دچار اختلال کرده است.

با این وجود و در پی تماس‌های مکرر داوطلبان با خبرگزاری تسنیم، علل این تاخیر را از سازمان سنجش پیکیری کردیم اما همچنان مسئولان در این مورد پاسخگو نبوده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.