مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ترخیص ۱۳ نفر از مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس در حوالی سمنان خبر داد.

آخرین وضعیت مصدومان واژگونی اتوبوس در سمنان+تصاویر

به گزارش قدس انلاین، محمود یحیایی  اظهار کرد: ۱۶ نفر از مصدومین این حادثه همچنان در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه سه نفر از مصدومان در آی سی یو هستند ادامه داد: البته خوشبختانه هیچکدام از این مصدومان در کما نبوده و یا وضعیت وخیم ندارند.
وی افزود: این مصدومان به دلیل شرایط خاص و نوع شکستگی ها در آی سی یو بستری هستند وگرنه نگرانی خاصی نیز در ارتباط با این مصدومین نیز وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تقدیر از کادر درمان بیمارستان کوثر و اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی سمنان تصریح کرد: همکاران ما در مراکز درمانی و بیمارستانی همه توان خود را برای درمان بیماران و از جمله مصدومان این حادثه به کار می گیرند.

همچنین سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان به اتفاق دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و طاهریان مدیر کل مدیریت بحران استانداری با حضور در بیمارستان کوثر، با اهدای شاخه های گل، از مصدومان حوادث واژگونی اتوبوس مسافربری در سمنان عیادت کرد.

استاندار سمنان ضمن عیادت با مصدومین این حوادث، روند ارائه خدمات درمانی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

 سید محمدرضا هاشمی ضمن قدردانی از اقدام به موقع اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ دانشگاه در ارائه خدمات به مصدومان و اعزام آنان به بیمارستان در کمترین زمان و از کادر درمان بیمارستان کوثر درخصوص مدیریت مطلوب این حادثه، از خدمات ارزشمند و تلاش های کادر درمان و کارکنان این بیمارستان در راستای خدمات درمانی مطلوب و مناسب قدردانی کرد.

همچنین حادثه دیدگان و مجروحان بستری در بیمارستان کوثر نیز از آمادگی تکنیسین های فوریت پزشکی، کادر درمان، رسیدگی و فرایند درمان خود اعلام رضایت نمودند و از پزشکان، پرستاران و کارکنان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان و همچنین تکنیسین های فوریت پزشکی شهرستان سمنان تشکر و قدردانی کردند.

دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز ضمن ملاقات با مجروحان این حادثه، به بررسی روند ارائه خدمت و وضعیت درمانی این عزیزان پرداخت و بر ارائه خدمات مطلوب‌تر تاکید کرد.

یک دستگاه اتوبوس قوچان _ تهران روز جمعه در ١٢ کیلومتری سمنان دچار حادثه واژگونی شد و در پی این حادثه، ٢٩ مصدوم به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان منتقل شدند.
ترخیص ۱۳ نفر از 29 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در سمنان

ترخیص ۱۳ نفر از 29 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در سمنان

ترخیص ۱۳ نفر از 29 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در سمنان

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.