مسئول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در آستانه سالگرد ارتحال امام جمعی از گرافیست‌های برجسته مشهد آثاری در خصوص امام و انقلاب اسلامی خلق کرده و در قالب نمایشگاهی در معرض بازدید عموم قرار دادند.

آثار گرافیکی سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مشهد به نمایش درآمد

به گزارش قدس خراسان، جواد روشندل اظهار کرد: نمایشگاه گرافیک و پوستر حضرت امام خمینی (ره) با محوریت نهضت اسلامی، سیره و شخصیت ایشان در محل نگارخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام واقع در مجتمع فرهنگی - هنری امام رضا(ع) مشهد گشایش یافت و در آن ۲۰ اثر گرافیکی در ابعاد ۳۵ در ۵۰ به نمایش درآمده است.

مسئول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: جمعی از گرافیست‌های مشهدی زیر نظر موسسه هنری "بارثاوا" آثاری را با موضوع امام خمینی (ره) با هدف آشنایی نسل جدید و مردم با انقلاب اسلامی و شخصیت امام راحل با بهره‌گیری از ابزار هنر یا پوسترسازی آثاری را خلق کرده‌اند تا توجه بییننده را به سیر تشکیل انقلاب اسلامی و سیره امام راحل جلب کنند.

وی گفت: این گرافیست‌ها ۲۸ اثر را به این اداره کل ارسال کردند که از بین آنها ۲۰ اثر برای نمایش در نمایشگاه انتخاب شد، آثار جنبه جشنواره‌ای نداشته و فقط با هدف تبیین شخصیت امام راحل و چرایی شکل‌گیری انقلاب اسلامی با بهره گیری از ابزار هنر خلق شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.