رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری کشور گفت: این پژوهشگاه دارای ۲۵ عضو هیئت علمی و ۳۵ کارشناس زبده پژوهشی است.

ثبت ۳۹ پتنت تولید شده درپژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری کشور

جواد محمدی رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری کشور گفت: این پژوهشگاه مرجع اعتبار سنجی و داوری پتنت های (سند ثبت اختراع) بیوتکنولوژی اداره ثبت مالکیت های فکری است و الان ۳۹ پتنت تولید شده در پژوهشگاه به ثبت رسیده است.

به گفته وی ارزیابی دانش فنی در سطح آزمایشگاه و پایلوت، تبدیل دانش فنی به مهندسی پایه، تبدیل مهندسی پایه به تفصیلی از دیگر اقدامات پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری کشور است.

او بیان کرد: این پژوهشگاه دارای ۲۵ عضو هیئت علمی و ۳۵ کارشناس زبده پژوهشی است. هم اکنون ۵۵نفر در مقطع دکترای تخصصی از پژوهشگاه فارغ التحصیل شده اند. در مقطع کارشناسی ارشد تعداد ۱۱۷ مفر از این مرکز آموزشی فارغ التحصیل و ۱۱نفر در حال تحصیل هستند.

او ادامه داد: این پژوهشگاه برای متقاضیان خارجی تعداد پنج دوره، دوره های آموزشی کوتاه مدت و پژوهشی برگزار کرده است.  این پژوهشگاه آمادگی کامل جهت جذب وتربیت نیروی انسانی مورد نیاز را خواهد داشت و آمادگی کامل برای مواجهه با ارزیابی مراجع جهانی در این پژوهشگاه وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.