۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 879950

واردات از چین

رپرتاژ آگهی

برای واردات از چین ۴ دقیقه زمانی بسیار کوتاه است اما برای یادگیری چگونگی انجام آن، زمان مناسبی است.

 واردات از چین

برای واردات از چین ۴ دقیقه زمانی بسیار کوتاه است اما برای یادگیری چگونگی انجام آن، زمان مناسبی است. شاید شما هم تجربه این را داشته‌اید که برای یادگیری مطلبی مجبور شده‌اید ساعت‌ها در کتاب‌ها یا سایت‌های گوناگونی مطالعه و تحقیق کنید اما درنهایت چیز زیادی هم دستگیرتان نشده باشد. 

برای واردات از چین با علی والا کلیک کنید.

دراینجا از این خبرها نیست. اگر به‌شما قول داده شده که در ۴ دقیقه مراحل واردات کالا از چین توضیح داده می‌شود، پس توضیح داده می‌شود. خیالتان راحت باشد که قرار نیست مطالب بی‌ربط و حواشی را به‌نام واردات کالا از چین به خوردتان دهیم و درنهایت نیز دست خالی از پیش ما برگردید. از این ۴ دقیقه تقریبا ۳ دقیقه و نیم باقی مانده که در ادامه به توضیح مراحل واردات کالا اختصاص داده می‌شود.

خرید کالا

برای واردات از چین در اولین مرحله شما باید کالاهایی که قصد واردات آنها به ایران را دارید خریداری کنید. اما چگونه؟ برای خرید کالا از چین باید در ابتدا یک‌سری شرکت فروشنده معتبر چینی پیدا کرده و سپس سعی کنید برای بهترین آنها یک درخواست خرید رسمی ارسال کنید. این درخواست خرید رسمی پروفرما نام دارد. 

در پروفرما اطلاعاتی مثل قیمت خرید، تعداد کالای درخواستی و البته روش پرداخت هزینه خرید درج می‌گردد. شرکت فروشنده نیز با دریافت پروفرما اقدام به تهیه کالاها کرده و اگر کیفیت آنها مشکلی نداشته باشد، آنها را برای ارسال به ایران تحویل گمرک این کشور می‌دهد. علت این است که بتوانید مجوز رسمی برای واردات کالاها اخذ کنید و واردات شما قانونی باشد.

ترخیص کالا

بعد از اینکه کالاهای خریداری شده شما به اداره گمرک چین تحویل داده شد، باید برای ترخیص آنها اقدام کنید. عملیات ترخیص کالا به‌طورکلی اینگونه است که باید یک‌سری مدارک تهیه کرده و به اداره گمرک چین تحویل دهید و البته فرم درخواست ترخیص کالاها را هم تکمیل کرده و منتظر نظر کارشناسان و صدور برگه ترخیص کالا بمانید.

این مدارک عبارتند از کارت بازرگانی، پروفرمای خرید و البته بارنامه کالاها. همچنین باید یک‌سری مدارک هویتی مثل پاسپورت و آی دی کارت هم به اداره گمرک تحویل دهید تا اگر مشکلی بود بدانند که شخص حقیقی واردکننده کالا چه کسی است. بازرسان اداره گمرک بعداز بررسی کالاهای خریداری شده توسط شما و نبود مشکل، برگه ترخیص آنها را امضا کرده و می‌توانید آنها را برای ارسال به ایران تحویل بگیرید.

ارسال کالا به ایران

بعد از تحویل کالاها از گمرک چین، نوبت به آخرین مرحله واردات از چین یعنی ارسال این کالاها به ایران می‌رسد. روش‌های گوناگون برای ارسال کالا از چین به ایران وجود دارد که یکی از ساده‌ترین و البته مقرون به صرفه‌ترین آنها استفاده از کارگو است.

در کارگو از یک وسیله حمل‌ونقل بین‌المللی برای ارسال کالاها استفاده می‌شود که حال برحسب نوع انتقال می‌تواند هواپیمای باری، کشتی باری یا قطار باری باشد. انتخاب نوع کارگو کاملا به شرایط واردات و هزینه‌های آن بستگی دارد ولی عموم بازرگانان روش کارگو دریایی را برای انجام این کار انتخاب می‌کنند.

خرید از چین

تا اینجا هر آنچه از تئوری واردات از چین لازم بود بدانید را به‌شما گفتیم. در واقع توضیح تئوری آن کمتر از ۴ دقیقه هم طول می‌کشد اما لازم است که نکاتی فنی و تجربی هم در این باره در اختیار شما قرار گیرد تا بتوانید به صورت عملی نیز این عملیات را در زمانی کمتر انجام دهید. مهم‌ترین نکته این است که انجام کارهای واردات کالا از چین مثل مرحله مهم خرید از چین باید توسط افراد متخصصی که در این زمینه مشغول فعالیت هستند انجام شود. اما چه کسانی؟

خرید از چین با علی والا

بهترین پاسخ برای این سوال معرفی شرکت بازرگانی علی والا است که توانایی انجام کارهای واردات کالاهای موردنظر شما را از چین بدون کوچک‌ترین دردسری و البته با کمترین هزینه ممکن دارد. این شرکت با داشتن افرادی خبره در چین می‎‌تواند کار انتخاب شرکت و البته تکمیل پروفرمای خرید را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهد. نکته مهم در مورد نحوه کار شرکت علی والا این است که این شرکت از ابتدا با شما قرارداد بسته و هزینه‌های لازم را مشخص می‌کند.

 واردات از چین

خرید از علی بابا

یکی دیگر از نکاتی که لازم است در مورد واردات از چین بدانید این است که شما می‌توانید از روش خرید از علی بابا هم برای انجام مرحله خرید کالاهای دلخواه خود استفاده کنید. سایت خرید و فروش جهانی علی بابا این امکان را فراهم کرده که بتوانید با سرچ در آن به خرده فروشی‌ها و شرکت‌های عمده فروش چینی دسترسی پیدا کرده و مستقیما از طریق خود سایت درخواست خرید را برای آنها ارسال کنید. 

برای خرید از علی بابا چین کلیک کنید.

روش خرید نیز با سیستم پرداخت آنلاین مختص خود علی بابا که Alipay نام دارد بسیار ساده بوده و تنها کافی است که یک دوره کوتاه خرید از علی بابا بگذرانید تا بیاموزید چگونه با آن خرید کنید. 

 واردات از چین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.