هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در نشست امروز خود، ضمن تقدیر ویژه از هواداران، کادرفنی، بازیکنان و مدیران باشگاه، رضایت و حمایت کامل خود از مدیرعامل و سرمربی را اعلام کرد.

حمایت هیئت‌مدیره پرسپولیس از گل‌محمدی برای موفقیت در آسیا

به گزارش قدس آنلاین، هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (چهارشنبه) با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد. این نشست با توجه به انتشار پاره‌ای شایعات، حایز اهمیت بود. در پایان آن نیز با توجه به نظرات مطروحه و تصمیم‌هایی که اخذ شد با تاکید بر ثبات و ادامه مسیر قهرمانی، مواضع قاطعی اتخاذ و اعلام شد.

همچنین هیئت‌مدیره پرسپولیس در اولین نشست خود بعد از هت‌تریک قهرمانی، نقشه راه خود را برای فصل آینده تعیین کرد.خروجی‌های جلسه امروز هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

مهمترین خروجی جلسه امروز، تاکید سرسختانه بر حفظ ثبات در بخش‌های مدیریتی و فنی بود. هیات مدیره اعلام کرد؛ نباید به ترکیب برنده دست بخورد و هر اقدامی باید در جهت تقویت آن باشد به ویژه که لیگ قهرمانان آسیا، رقابت‌هایی دشوار و سنگین با رقبایی است که هم از امکانات مالی به مراتب بالاتر بهره می‌برند و هم با بسیاری محدودیت‌ها مواجه نیستند.

هیئت‌مدیره در مصوبه خود با اشاره بر حواشی مطرح شده، از عملکرد مدیرعامل و مدیریت اجرایی باشگاه، اعلام رضایت کامل کرد و ضمن تشکر از ایشان و همکاران‌شان، در راستای سیاست حفظ ثبات مدیریتی و تشکیلاتی، حمایت کامل خود از رضا درویش و مدیران باشگاه و تداوم حضور او را اعلام داشت.

موضوع دیگری که این روزها دغدغه هواداران به حساب می‌آید، ادامه حضور یحیی گل‌محمدی است. در این ارتباط نیز اعضای هیات مدیره در صحبت‌های خود مطرح کردند؛ برای فصل آینده هیچ تصویری غیر از قرار داشتن این مربی موفق روی نیمکت پرسپولیس را متصور نیستند. با ابراز تشکر و قدردانی از گل‌محمدی، بر ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس تاکید کرد و حفظ ثبات فنی و سرمربی را فصل الخطاب برنامه‌ها و تصمیم‌های پیش روی خود دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.