۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 880834

حضور قرضی مسعود شجاعی در تیم فوتبال هوادار به پایان رسیده و معلوم نیست او فصل آینده در کدام تیم فوتبال بازی خواهد کرد.

کاپیتان تیم ملی میان کاپیتان‌های استقلال!

به گزارش قدس آنلاین، پس از پایان لیگ بیست و یکم بود که مسعود شجاعی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل خوب با نساجی مازندران و در حالی که قهرمانی جام حذفی را هم با این تیم به همراه ساکت الهامی جشن گرفته بود، قراردادش را به مدت 2 فصل دیگر تمدید کرد.

با این حال با حضور حمید مطهری شرایط برای شجاعی در نساجی خوب پیش نرفت و او در نیم فصل لیگ بیست و دوم تصمیم به جدایی و پیوستن به هوادار گرفت، که ساکت الهامی در آن حضور داشت و شرایط بهتری برای بازی داشت.

حالا و با پایان فصل حضور قرضی شجاعی در هوادار هم به اتمام رسیده است. محمود فکری به عنوان سرمربی جدید بنفش‌پوشان تهرانی جانشین ساکت الهامی شده است و در قائمشهر هم با کنار گذاشته شدن کارلوس هرناندز، به مهدی رحمتی فرصت عرض اندام داده شده است.

محمود فکری در جدیدترین مصاحبه خود درباره مسعود شجاعی و آینده‌اش اطلاعات دقیقی ارائه نکرده و گفته است:« بهتر است روی اسم‌ها تمرکز نکنیم. هدف ما موفقیت هوادار است و تلاش می‌کنیم به اهدافمان دست یابیم.»

همانطور که از جملات سرمربی جدید هوادار برمی‌آید، دیدگاه محمود فکری درباره شجاعی مشخص نیست. حالا باید در انتظار نظر مهدی رحمتی درباره کاپیتان سابق تیم ملی ماند و دید آیا این مربی دوست دارد که شجاعی هم تیمی سابقش را به عنوان شاگرد در اختیار داشته باشد یا او هم مانند فکری از پاسخ به این سوال طفره می‌‎رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.