۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 880835

رسانه‌های عراقی خبر دادند که این تیم در فیفادی اکتبر رودرروی ایران قرار می‌گیرد.

زمان رویارویی قلعه‌نویی و کی‌روش مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، شاگردان خورخه کاساس در فیفادی اکتبر که از ۱۷ مهر آغاز می‌شود، در یک تورنمنت چهارجانبه با حریفان آسیایی دیدار می‌کنند. این تورنمنت چهارجانبه بین ایران، عراق، اردن و قطر برگزار می‌شود. درباره میزبانی این تورنمنت توضیحی داده نشده ولی انتظار می‌رود که عراق میزبان این چهار تیم باشد.

تیم ملی قرار بود در فروردین‌ماه هم بازی دوستانه‌ای با عراق داشته باشد، ولی طرفین بر سر محل برگزاری این بازی به توافق نرسیدند. فدراسیون فوتبال عراق اصرار داشت که خودش میزبان این بازی باشد و در نهایت با سفر به تهران موافقت نکرد.

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران هنوز در خصوص این تورنمنت واکنشی نداشته‌اند و مشخص نیست که امیر قلعه‌نویی با حضور در این مسابقات موافقت می‌کند یا خیر. از نکات جذاب این تورنمنت احتمال رویارویی تیم ملی با شاگردان کارلوس کیروش در تیم ملی قطر است.

عراق که در یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام ملت‌های آسیا قرار دارد و با تیم‌های ژاپن، اندونزی و ویتنام همگروه است، این روزها اردوی تدارکاتی در اسپانیا برپا کرده و قرار است در مقابل کلمبیا و جبل‌الطارق قرار بگیرد.

تیم ملی برای پیدا کردن حریفان تدارکاتی قدرتمند مشکل دارد و به نظر می‌رسد که قرار است تا جام ملت‌ها فقط با حریفان آسیایی بازی کند. تیم قلعه‌نویی فروردین ماه با روسیه و کنیا بازی کرد و قرار است در روزهای آینده در تورنمنت کافا حاضر شود. ایران در این مسابقات با قرقیزستان و افغانستان همگروه است و سطح پایین تیم‌های این تورنمنت حضور در این مسابقات را با انتقاداتی روبه‌رو کرده است.

تیم ملی ممکن است شهریورماه هم بازی دوستانه‌ای با تیم ملی عربستان داشته باشد که یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت‌ها خواهد بود. فدراسیون دو کشور مذاکراتی برای این بازی داشته‌اند، ولی تکلیف سرمربی عربستان هنوز روشن نشده است.

بازی مقابل تیم‌های عراق و قطر که در جام ملت‌ها حضور دارند، محک خوبی برای شاگردان قلعه‌نویی خواهد بود. قطر در جام ملت‌ها به‌دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است و عراق هم همیشه حریف سرسختی برای تیم ملی ایران بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.