۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 881240

سامانه جستجوی شغل با هدف اتصال کارجو به کارفرما توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شد.

سامانه جستجوی شغل رونمایی شد

 به گزارش قدس انلاین، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، سامانه ی جستجوی شغل را راه اندازی کرد.

به اطلاع می رساند سامانه جستجوی شغل با هدف اتصال کارجو به کارفرما و به اشتراک گذاری موثر فرصت های شغلی به نشانی اینترنتی https://shoghl.mcls.gov.ir توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است، بر این اساس کارفرمایان و کارجویان محترم می توانند با ثبت اطلاعات فردی و شغلی مورد نیاز خود با دفاتر کاریابی هماهنگ شده و اقدامات لازم را در راستای جذب نیروی کار انجام دهند

طبق آخرین آمار، از جمعیت 85 میلیونی کشور ایران، 67 میلیون نفر، در سن کار هستند که از این میزان، تنها 19 میلیون شاغل می باشند؛ بنابراین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت جدید، با هدف کاهش جمعیت بیکار، اقدام به راه اندازی سایتی، تحت عنوان سامانه جستجوی شغل نموده است. 

این  سامانه، بخشی تحت عنوان ثبت نام کارجو و بخش دیگری، تحت عنوان ثبت نام کارفرما دارد، تا از طریق این  سامانه، کارفرما و کارجو بتوانند، بهترین گزینه انتخابی را در کوتاه ترین زمان و صرف کمترین هزینه، داشته باشد. 

  یکی دیگر از مزیت‌های این سامانه این است که وقتی اطلاعات کارجویان ثبت می‌شود، چنانچه به مهارت خاصی نیاز داشته باشند سازمان فنی و حرفه‌ای ورود کرده و می‌تواند با پیش بینی نیروی کار موجود، کارجویان را به سمت مهارت آموزی هدایت کند.

سامانه جستجوی شغل یک فضای مناسب برای درخواست نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان بوده که از این طریق در کمترین زمان ممکن می‌توانند نیروی مورد نیاز خود را تامین نمایند.

به گزارش برنا، این سامانه در جلسه شورای اشتغال استان هرمزگان که با حضور معاون اشتغال وزارت کار و به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان، برگزار شد ، معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.