مجمع عمومی باشگاه استقلال باید برگزار شود و  پس از از انجام این کار مهم،  ترکیب جدید هیئت مدیره باشگاه مشخص خواهد شد.

استقلال برای بازگشت این مدیر از هیئت دولت مجوز می‌گیرد؟

به گزارش قدس آنلاین، اگرچه تمام ذهن هواداران استقلال این روزها محدود به انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان برای فصل آینده پیکارهای لیگ برتر است اما تا وقتی مجمع باشگاه برگزار نشود، به نظر می‌رسد جانشین ریکاردو ساپینتو مشخص نمی‌شود چون ابتدا باید همه بدانند چه کسانی قرار است باشگاه را مدیریت کنند تا پس از آن زمینه برای جذب سرمربی جدید فراهم آید.

در این میان یکی از افرادی که به وزارت ورزش برای حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی شده، حسین قریب است. مدیرعامل و رئیس اسبق هیئت مدیره باشگاه استقلال که طی سالهای ۸۲ تا ۸۴ استقلال در دوران مدیرعاملی او توانست سه بار پرسپولیس را در دربی پایتخت شکست بدهد و اولین قهرمانی آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ برتر نیز در دوره مدیریت او حاصل شد.

البته قریب بازنشسته است و طبق قانون نمی‌توان او را به صورت عادی دعوت به همکاری کرد اما اگر وزارت ورزش مجاب به استفاده از او شود و البته خود این مدیر هم حاضر به بازگشت باشد، بر اساس قواعد موجود می‌توان از هیئت دولت برایش مجوز گرفت تا علیرغم بازنشستگی به عنوان مدیر ویژه در استقلال حاضر شود.

اگر قریب به استقلال بیاید به احتمال فراوان یک عضو عادی هیئت مدیره نخواهد بود و احتمال دارد ریاست این هیئت را بر عهده بگیرد. البته همانطور که گفتیم دو نکته مهم برای تحقق این امر وجود دارد. اول اینکه خود حسین قریب حاضر به بازگشت باشد و دوم هم قبول کردن حضور او در هیئت مدیره و شروطش توسط وزارت ورزش است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.