در صحنه فیلمبرداری «گلادیاتور ۲» چند تن از اعضای ساخت دچار سانحه شدند.

بدلکاری در «گلادیاتور۲» حادثه آفرید/ ۶ خدمه راهی بیمارستان شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ددلاین، دیروز جمعه تایید شد سانحه‌ای که در حین بدلکاری فیلم «گلادیاتور ۲» که در مراکش در دست ساخت است رخ داد، منجر به جراحات چند تن شد.

از این سانحه که به آتش‌سوزی منجر شد هیچ جزئیاتی اعلام نشده اما روز وقوع آن ۷ ژوئن (۳ روز پیش) بود. گفته شده ۴ نفر از ۶ خدمه آسیب‌دیده به بیمارستان منتقل شده‌اند تا درمان در آنجا انجام شود و وضعیت پایداری دارند.

یکی از سخنگویان پارامونت گفت: در حین فیلمبرداری یک سکانس بدلکاری برنامه‌ریزی شده، سانحه‌ای رخ داد که موجب شد چندین نفر از خدمه جراحاتی بردارند که البته خطرناک نبود. تیم‌های ایمنی و خدمات پزشکی مستقر در محل توانستند به سرعت وارد عمل شوند تا کسانی که آسیب دیدند بلافاصله مراقبت‌های لازم را دریافت کنند. وضعیت همه آن‌ها پایدار است و به درمان ادامه می‌دهند.

«سان» روزنامه بریتانیایی ابتدا از این سانحه به‌عنوان انفجار گزارش کرد، اما بعد روشن شد صحنه برنامه‌ریزی شده‌ای بود که منجر به سانحه شد.

بازیگران دنباله فیلم «گلادیاتور» به کارگردانی ریدلی اسکات شامل پل مسکال در نقش اصلی همراه دنزل واشینگتن، پدرو پاسکال، جوزف کویین و کانی نیلسن هستند. نیلسن در نقش لوسیلا در اولین فیلم که برنده اسکار و با بازی راسل کرو ساخته شد حضور داشت. می کالام‌اوی، لیور راز، درِک جیکوبی، پیتر منسا، مت لوکاس و فرد هچینگر در فیلم جدید بازی می‌کنند.

دیوید اسکارپا فیلمنامه «گلادیاتور ۲» را نوشته است و داستان در ادامه اتفاق‌هایی است که در فیلم سال ۲۰۰۰ رخ داد و بیش از ۴۶۰ میلیون دلار در جهان فروخت و ۱۲ نامزدی اسکار کسب کرد و ۵ جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای کرو را برد.

پارامونت تاریخ اکران این فیلم را که هنوز عنوانی ندارد ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.