مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از حضور این تیم در تورنمنت کشورهای آسیای مرکزی ابراز خوشحالی کرد.

واکنش آزمون به حضور دوباره در تیم ملی/ از ۱۵ سالگی زیر دست قلعه‌نویی کار کردم

به گزارش قدس آنلاین، سردار آزمون در آستانه سفر اعضای تیم ملی فوتبال ایران به قرقیزستان برای شرکت در تورنمنت کافا اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی است و بازیکنان در حال کسب آمادگی برای تورنمنت کافا هستند. تیم‌هایی در این تورنمنت شرکت می‌کنند که به آنها خیلی احترام می‌گذاریم؛ از افغانستان تا عمان و ازبکستان که در حال پیشرفت هستند. خیلی خوشحال هستیم که در این تورنمنت حضور داریم و این بازی‌ها می‌تواند به ما کمک کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور در تورنمنت کافا و مصاف با تیم‌هایی مانند افغانستان و قرقیزستان می‌تواند به آمادگی تیم ملی ایران برای حضوری موفق در جام ملت‌های آسیا کمک کند یا خیر، گفت: این برنامه‌ریزی از سوی فدراسیون فوتبال انجام شده و فدراسیون باید به این سوالات پاسخ بدهد. تمرکز ما بازیکنان روی این است که مقابل همه تیم‌ها، آمادگی کاملی در زمین بگذاریم و فقط به پیروزی فکر کنیم.

مهاجم تیم ملی ایران که اولین حضور خود در اردوی تیم ملی را زیر نظر امیر قلعه‌نویی تجربه می‌کند، تصریح کرد: من از ۱۵ سالگی زیر دست قلعه‌نویی کار کردم و الان هم کارها به نحو احسان انجام می‌شود. کم و کسری نداریم و امیدوارم کارمان را همین‌گونه به پایان برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.