سرپرست فرماندار گرگان گفت: بیشترین آمار قاچاق در شهرستان گرگان به ترتیب به چوب و فرآورده‌های جنگلی، سوخت، محصولات دخانی، موادغذایی، آرایشی و بهداشتی اختصاص دارد.

قاچاق چوب در صدر اقلام قاچاق در گرگان

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل نادری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اظهار کرد: انکار وجود قاچاق ضربه شدیدی به اقتصاد داخلی وارد خواهد کرد و طبق پیام سال مقام معظم رهبری مبنی بر «مهار تورم ، رشد تولید»، افزایش تولید از مهم‌ترین مؤلفه‌های مبارزه با قاچاق کالا است.

وی افزود: بیشترین آمار قاچاق در شهرستان گرگان به ترتیب به چوب و فرآورده‌های جنگلی، سوخت، محصولات دخانی، موادغذایی، آرایشی و بهداشتی اختصاص دارد.

سرپرست فرمانداری گرگان بیشترین پرونده‌های قاچاق را مربوط به قاچاق چوب برشمرد و افزود: قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا باید به صورت هوشمند عمل کند و عاملان اصلی قاچاق را مورد هدف قرار دهد همچنین خریداران عمده کالاهای قاچاق را که تعدادشان نیز اندک است شناسایی کرده و به مراجع قانونی و قضایی معرفی کند .

نادری بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حفظ  پوشش جنگلی باید فرهنگ سازی و آموزش‌های مؤثر برای آحاد مردم در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: ۲۰ هزار نخ سیگار ، ۱۱۱ دستگاه پنل رادیاتور، ۲ هزار و ۵۶۲ دستگاه لوازم خانگی و ۱۸۰ مورد داروهای دامی از کشفیات قاچاق در شهرستان گرگان است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.