پیشکسوت استقلال تاکید کرد: هر مربی خارجی را نمی‌توان برای حضور در این تیم انتخاب کرد.

عبداللهی: استقلال می‌تواند از منصوریان و نکونام استفاده کند

به گزارش قدس آنلاین، نصرالله عبداللهی در خصوص انتخاب سرمربی برای استقلال اظهار داشت: فرقی نمی‌کند مربی استقلال داخلی باشد یا خارجی، استقلال برای مربی خوب نیاز دارد.

وی در ادامه در مورد دغدغه این روزهای استقلال تصریح کرد: در حال حاضر زیاد فرقی نمی‌کند سرمربی استقلال داخلی باشد یا خارجی؛ مهم این است مربی خوبی را برای استقلال انتخاب کنند. در شرایط فعلی اکثر مربیان خوب داخلی به جز منصوریان و جواد نکونام تیم دارند و اگر به بتوانند از یکی از این دو مربی داخلی استفاده کنند، خوب است.

این پیشکسوت استقلال در مورد این که برخی گزینه‌های خارجی نیز در لیست این باشگاه حضور دارد، تاکیدکرد: اگر باشگاه قصد دارد مربی خارجی استخدام کند، باید یک مربی خوب و رزومه‌دار را به خدمت بگیرد.

عبداللهی در پایان گفت: البته باشگاه باید به این موضوع اشراف داشته باشد، مربی خارجی شناختی از بازیکنان و تیم ندارد و اگر قرار است مربی خارجی جذب شود در فصل نقل و انتقالات باید خود باشگاه و مدیران کمک کنند تا استقلال پیش فصل و نقل و انتقالاتش را از دست ندهد. به هرصورت باید به این موضوع  توجه داشته‌باشیم که حضور مربی خارجی مشکلات خاص خودش را دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.