سرمربی تیم ملی آرژانتین، به‌رغم منطقی دانستن تصمیم کاپیتان این تیم برای بازی نکردن در جام‌جهانی ۲۰۲۶ معتقد است که کاپیتان آلبی‌سلسته می‌تواند در جام‌جهانی بعدی شرکت کند.

واکنش اسکالونی به تصمیم مسی برای بازی نکردن در جام‌جهانی ۲۰۲۶

به گزارش قدس آنلاین، صحبت‌های دیروز لیونل مسی با یک رسانه‌ چینی درباره اینکه در جام‌جهانی ۲۰۲۶ بازی نخواهد کرد، بازتاب زیادی داشت.

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین در نشست خبری پیش از بازی تدارکاتی روز پنج‌شنبه این تیم با استرالیا به صحبت‌های مسی واکنش نشان داد و عنوان کرد که درهای تیم ملی برای مسی بسته نخواهد شد.

اسکالونی گفت: به نظر من اظهارات او بسیار محتاطانه است و دروغ نمی‌گوید. واقعیت این است که او می‌خواهد ببیند که چه اتفاقی می‌افتد. او پیشرفت خود را دنبال خواهد کرد و به نظر من این کار منطقی است. تا جام‌جهانی راه زیادی است و او بسیار محتاط است. مهم این است که او احساس خوبی دارد و می‌خواهد بازی کند.

واکنش اسکالونی به تصمیم مسی برای بازی نکردن در جام‌جهانی ۲۰۲۶

پیوستن مسی به میامی هم سوال دیگری بود که اسکالونی به آن پاسخ داد و گفت: خوشحالم که او در شهری بازی می‌کند که هواداران رفتار فوق العاده‌ای با او داشته باشند.

وی افزود: صرف نظر از لیگ یا کشور، مهم این است که او در این لیگ و باشگاه احساس خوبی داشته باشد. او آن را به دست آورده و لیاقتش را دارد.

تیم ملی آرژانتین که برای دو بازی تدارکاتی در چین اردو زده است، فردا به مصاف استرالیا می‌رود و دوشنبه هفته آینده در جاکارتا برابر اندونزی به میدان می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.