وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت والده اسحاق جهانگیری و دو شهید سرافراز و والامقام را تسلیت گفت. 

امیرعبداللهیان درگذشت مادر شهیدان «جهانگیری» را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین، حسین امیرعبداللهیان در پیام تسلیت به اسحاق جهانگیری افزود: دریافت خبر درگذشت بانوی مومنه حاجیه خانم فاطمه بهرامی والده گرانقدر آنجناب و دو شهید سرافراز و والامقام، موجب تأثر گردید.

وی ادامه داد: بی شک پرورش فرزندانی وارسته و تقدیم آنان برای تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی ایران و صبر و بردباری در فراق آنان، موجب فضیلتی عظیم و جایگاهی رفیع برای آن فقیده سعیده در محضر و بارگاه خداوند رحمن و رحیم است، انشاءالله.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: از خداوند بزرگ برای آن بانوی مومنه علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای جنابعالی و جمیع خاندان مصیبت دیده صبر و شکیبائی مسئلت می کنم.

گفتنی است؛ حاجیه «فاطمه بهرامی» مادر شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری صبح یکشنبه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهید خود پیوست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حجت بقایی ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 0
    استاد گرانقدر دکتر اسحاق جهانگیری با سلام و عرض ادب و احترام ، پرواز فرشته مهربانتان ، مادر گرانقدرتان و ام الشهدا را خدمت حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و شکیبایی برایتان دارم . ارادتمند : حجت بقایی شاگرد همیشگی شما در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، ریاست اسبق روابط عمومی مجمع بین المللی مهندسین، مدیریت اجرایی سازمان جهانی مدیران آینده،