رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس تقویت خانواده را بزرگترین اقدام فرهنگی می‌داند، گفت: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت تاکید ویژه‌ای بر اجرای قانون حمایت از خانواده داشت که امیدواریم این مهم محقق شود.

قالیباف: مجلس تقویت خانواده را بزرگترین اقدام فرهنگی می‌داند

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) گفت: مجلس یازدهم با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همچنین با تصویب مواردی همچون تحت پوشش بیمه قرار دادن درمان ناباروری، تلاش کرد تا منافع خانواده را محور قانونگذاری فرهنگی قرار دهد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس تقویت خانواده و در اولویت قرار دادن خانواده را بزرگترین اقدام فرهنگی می‌داند. دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت تاکید ویژه‌ای بر اجرای قانون حمایت از خانواده داشت که امیدواریم این مهم محقق شود.

وی فرارسیدن سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب فرمودند که ایشان بی هیاهوی سیاسی و خودنمایی های شیطانی، برای خدا به جهاد برخواست و با آبرو به سوی خدا رفت. از خداوند متعال چنین عاقبت بخیری را برای خود و خدمتگزاران مردم درخواست دارم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.