فرمانده سپاه حضرت رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: از هر شهید بزرگوار لااقل یک کتاب چاپ شود، باید شهدا ماندگار شوند چراکه این بزرگان، فرهنگ ما هستند و عنصر فرهنگ‌ساز آینده می‌باشند.

سردار حسن‌زاده: شهدا عنصر فرهنگ‌ساز آینده هستند

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت رسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم رونمایی از ۵ عنوان کتاب دفاع مقدس که به همت نشر ۲۷ بعث چاپ شدند، اظهار کرد: کنگره ملی شهدای پایتخت ۲ سال است کار خود را با برنامه‌های متنوعی در قالب ۲۳ کمیته شروع کرده است.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که در این کنگره به آن می‌پردازیم مساله چاپ کتاب است که تحت نظر نشر ۲۷ بعثت انجام می‌گیرد؛ در تهران بزرگ ۲۴ هزار شهید بزرگوار داریم که از تمام اقشار می‌باشند که در خصوص روایت زندگی‌نامه این عزیزان غفلت‌هایی شده است که این موضوع باید با انتشار کتب باکیفیت جبران شود.

فرمانده سپاه حضرت رسول الله(ص) تهران بزرگ، ضمن اشاره به اینکه هدف این است که از هر شهید بزرگوار لااقل یک کتاب چاپ شود، بیان کرد: باید این شهدا ماندگار شوند چراکه این بزرگان، فرهنگ ما هستند و عنصر فرهنگ‌ساز آینده می‌باشند.

سردار حسن‌زاده با ذکر اینکه خواهران در حوزه نویسندگی خوش می‌درخشند، ادامه داد: با همت کنگره ملی شهدای پایتخت کلاس‌های نویسندگی مختلفی برگزار می‌شود که در این خصوص ما معتقدیم در سطح تهران باید حداقل ۱۰۰۰ نویسنده دفاع مقدسی داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی هر ماه رونمایی کتاب خواهیم داشت، گفت: کنگره ملی شهدای پایتخت کاری است که آغاز شده و با اجلاسیه شهدای پایتخت که در بهمن‌ماه برگزار می‌شود، به اوج خواهد رسید که امیدواریم در این اجلاسیه نمایشگاه کتاب خوبی برپا کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.