هزاران نفر از شهروندان فلسطینی ساکن شهر حیفا در سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به افزایش جرم و جنایات در مناطق خود و بی اعتنایی پلیس رژیم صهیونیستی به آن تظاهرات کرده و دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» را شریک جرم و جنایت و پلیس این رژیم را در این زمینه همدست دانستند.

تظاهرات فلسطینیان در حیفا / «شاباک» شریکِ جرم و جنایت است + فیلم و عکس

به گزارش قدس آنلاین، هزاران فلسطینی در حیفا پس از آن که تعداد قربانیان جرایم قتل‌ از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون به ۹۷ نفر رسید، با برگزاری تظاهرات بی توجهی و بی اعتنایی پلیس رژیم صهیونیستی به جرم و جنایت در مناطق سکونت خود را محکوم کردند. هفت نفر از این ۶۷ نفر، زن و ۲ نفر دیگر کودک بودند.

این تظاهرات به عنوان بخشی از سلسله برنامه‌های اعتراضی در مخالفت با جرم و جنایت و همدستی پلیس با آن بود که توسط کمیته عالی پیگیری شهروندان فلسطینی تصویب شده بود.

تظاهرات فلسطینیان در حیفا/ «شاباک» شریکِ جرم و جنایت است + فیلم و عکس

شرکت کنندگان تظاهرات اعتراضی خود را از ورودی محله «النسناس» تا میدان «الاسیر» برگزار کردند که محل برگزاری مراسم رسمی در شهر حیفا است

شرکت کنندگان در این تظاهرات بنرهایی را در دست داشتند که پلیس رژیم اسرائیل را مسئول جنایت افسارگسیخته در مناطق سکونت شهروندان عرب در سرزمین های اشغالی می‌دانست. روی برخی از این بنرها نوشته شده بود: «کشتار را متوقف کنید»، «به سوگ نشاندن را متوقف کنید»، «نه به اشغالگری»، «شاباک (دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) شریک جنایت است و پلیس همدست آن است».

تظاهرات فلسطینیان در حیفا/ «شاباک» شریکِ جرم و جنایت است + فیلم و عکس

تظاهرکنندگان با سردادن شعارهایی علیه کابینه رژیم اسرائیل و دستگاه‌های امنیتی آن، آن‌ها را مسئول افزایش جنایت در مناطق فلسطینی نشین در سرزمین‌های اشغالی دانستند.

«محمد اسعد کناعنه» یکی از اعضای کمیته عالی پیگیری و از رهبران «حرکه ابناء البلد» (جنبش فرزندان فلسطین) گفت: کابینه اسرائیل از طریق حمایت دستگاه امنیت داخلی این رژیم (شاباک) جنایت را دامن می زند و مردم ما را از طریق جنایات سازمان یافته به قتل می رساند.

تظاهرات فلسطینیان در حیفا/ «شاباک» شریکِ جرم و جنایت است + فیلم و عکس

این درحالی است که طی ۲۵ هفته گذشته نیز، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات خود صهیونیستها علیه کابینه راست افراطی به ریاست بنیامین نتانیاهو و لایحه جنجال برانگیز تغییرات قضایی او است.

روسای اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش این چهره برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.