فرماندار کاشان ضمن اشاره به ۵۰۰ میلیارد ریال روکش آسفالت در آزادراه گفت: به منظور ارتقای آزادراه سرمایه‌گذار آزادراه کاشان - قم تغییر می‌کند.

سرمایه‌گذار آزادراه کاشان - قم تغییر می‌کند

به گزارش قدس انلاین، ، محمدشریف زارعی صبح امروز در نشست پیگیری رفع نواقص آزادراه کاشان- قم، اظهار داشت: پیرو پیگیری‌های قبلی در خصوص رفع نواقص جاده‌ای و ارتقای کیفیت و خدمات محور آزادراه کاشان قم رفع مشکلات و نواقص محور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی در بیان مشکلات آزادراه کاشان - قم، افزود: مشکلان این محور از جمله تسریع در روکش آسفالت، نصب نیوجرسی میانی، علائم، روشنایی و غیره است که جلسات متعددی در زمینه رفع مشکلات آن با مسئولان مختلف در سطوح مختلف برگزار شد.

فرماندار شهرستان کاشان در بیان مصوبات جلسه ابراز داشت: مدیریت آزاد راه کاشان - قم متعهد شد حداکثر دو هزار متر مربع روکش آسفالت به ارزش 50 میلیارد تومان اجرایی کند و اجرای این میزان روکش آسفالت در بهبود وضعیت روکش آسفالت این محور نقش بسزایی دارد.

وی در بیان جزئیات اقدامات لازم در زمینه ایمن‌سازی محور کاشان - قم گفت: مقرر شد عمده قسمت‌های فاقد نیوجرسی که هر کیلومتر نیوجرسی در حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه دارد از سوی مدیریت آزادراه تکمیل شود.

زارعی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در این محور وجود دارد، دیدگاه مجموعه فرمانداری ویژه کاشان مبنی بر پیگیری برای تغییر سرمایه‌گذار آزادراه نیز مطرح شد که بدین ترتیب با توجه به باقی مانده تعهد دولت به صندوق بازنشستگی کشوری، مقرر شد برنامه‌ریزی لازم برای تسویه بدهی آن صندوق و همچنین جذب سرمایه‌گذار جدید به منظور ارتقای دوچندان خدمات و توسعه زیرساخت های آزادراه که یکی از دغدغه های مردم دارالمومنین کاشان است در دستور کار قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.