مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پنج حادثه تصادف و واژگونی خودرو به صورت جداگانه منجر به مصدومیت ۲۹ نفر در سطح خراسان رضوی شد.

۲۹ نفر در حوادث رانندگی خراسان رضوی مصدوم شدند

به گزارش قدس خراسان، محمد علیشاهی اظهار کرد: پنج حادثه تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه طی شبانه‌روز گذشته در خراسان رضوی رخ داد، منجر به مصدومیت ۲۹ نفر شد.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در حادثه نخست بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۴ در کیلومتر ۴۰ محور بردسکن- بجستان، ۱۰ نفر مصدوم شدند که ۶ نفر از مصدومان خردسال بوده و تمامی آنان به بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن انتقال یافتند.

وی ادامه داد: در حادثه دیگر که بر اثر تصادف ۲ خودرو در شهرستان خواف رخ داد، پنج نفر مصدوم و به بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان منتقل شدند.

علیشاهی گفت: در ۲ حادثه دیگر که دیروز بر اثر تصادف خودرو در خیابان احمد آباد مشهد و میدان شهدا رخ داد، در مجموع ۹ نفر مجروح شدند که به بیمارستان‌های ولایت و شهید کامیاب منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: همچنین بر اثر واژگونی خودرو به دلیل لغزندگی آسفالت که بامداد امروز زیر پل میدان امام حسین (ع) مشهد رخ داد، پنج نفر مجروح و به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد این شهر منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.