به نظر می رسد سعید عزت اللهی باید برای حضور در پرسپولیس شخصا با مدیران باشگاه دانمارکی مذاکره کند

موانع سعید عزت اللهی برای انتقال به باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب سعید عزت اللهی است.باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب سعید عزت اللهی هافبک دفاعی و شماره 6 تیم ملی فوتبال ایران است. جالب این که باشگاه استقلال و جواد نکونام نیز پس از پیشنهاد پرسپولیس، تمایل خود را به جذب او نشان داده و حتی گفته می شود نکونام شخصا با او تماس گرفته است.

در این میان اما به نظر می رسد برای حضور سعید عزت اللهی در پرسپولیس موانعی وجود دارد تا همه چیز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. وضعیت به گونه ای است که حتی مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز نمی دانند چقدر احتمال جذب او وجود دارد و عزت اللهی چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

خبرهای دریافتی طرفداری حاکی از آن است سعید عزت اللهی درباره جدایی اش از باشگاه وایله دانمارک، باید با مدیران این باشگاه مذاکره کرده و برای جدایی از این باشگاه نظر آن ها را جلب کند.

از این رو نمی توان این روزها در مورد جدایی قطعی عزت اللهی نظر قطعی داد چرا که عزت اللهی اگرچه پیشنهاد وایله برای تمدید قرارداد را رد کرده اما هنوز شش ماه دیگر از قرارداد او باقی مانده و او بعد از گذراندن این مدت بازیکن آزاد می شود. ضمن این که طبیعی است باشگاه وایله نیز فرصت درآمدزایی دوباره از انتقال، این بازیکن ملی پوش را از دست بدهد و هر تصمیمی خواهد گرفت تا برای این 6 ماه باقی مانده مبلغی را از او دریافت کند.

براساس همین دلایل است که نمی توان درحال حاضر درصد خاصی را برای احتمال پیوستن او به پرسپولیس متصور شد.

در این ارتباط خبردار شدیم عزت اللهی قرار است به زودی مبلغ مورد درخواستی و مورد نظر باشگاه وایله را به باشگاه پرسپولیس اعلام کند تا باشگاه پرسپولیس مشخص کند توانایی پرداخت این رقم را دارد یا نه. مضاف بر اینکه باشگاه استقلال نیز سفت و سخت خواهان جذب اوست و درنهایت نیز اگر باشگاه وایله مبلغ سنگینی را در نظر نگیرد، باید دید انتخاب اول سعید عزت اللهی پوشیدن پیراهن کدام تیم است. استقلال یا پرسپولیس است؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.