مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان گفت: با انعقاد تفاهم نامه بنیاد مسکن و کمیته امداد، در خراسان رضوی ۳۵۰ واحد مسکونی مددجویی ساخته می شود. 

۳۵۰ واحد مسکونی جدید برای مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی ساخته می‌شود 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد صحرایی از انعقاد تفاهم نامه جدید کمیته امداد امام خمینی (ره ) با بنیاد مسکن به صورت ملی برای ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی در کشور خبر داد و اظهار کرد: از این ۵۰۰۰ واحد مسکونی ۳۵۰ واحد مسکونی سهم خراسان رضوی است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان با بیان اینکه این واحد ها در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ساخته می شود، افزود: برای ساخت ۲۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه توسط بنیاد مسکن، ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان وام صندوق امداد ولایت توسط کمیته امداد پرداخت خواهد شد. 

وی زیربنای هر واحد مسکونی را به طور متوسط ۶۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: اکثر زمین هایی که واحدهای مسکونی در آن ساخته خواهد شد، درجاسازی است و تعدادی  توسط خیرین خریداری شده است. 

صحرایی بیان کرد: الویت واگذاری و ساخت این واحدهای مسکونی با خانواده های ایتام، خانواده های عائله مند و خانم های سرپرست خانوار  است.  

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان گفت: تا پایان سال واحدهای مسکونی ساخته و  به خانواده های تحت حمایت تحویل داده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.