۲ بازیکن تراکتور به اردوی این تیم در ترکیه اضافه شدند.

۲ بازیکن تراکتور به اردوی ترکیه اضافه شدند

به گزارش قدس آنلاین ، سعید مظفری‌زاده درمورد آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور در اردوی ترکیه، اظهار داشت: تیم ما در هتل بلو در شهر بلو که نزدیک استانبول است، اقامت دارد. مجموعه‌ای که امکانات خوبی مثل استخر و سالن بدنسازی مناسبی دارد. ۲ زمین فوتبال خیلی خوب هم اینجا در اختیارمان است.

وی افزود: بیشتر نفرات‌مان همراه با تیم هستند اما یک تا ۲ بازیکن(حامد پاکدل و میلاد کُر) به دلیل مسئله خروج از کشور و سربازی نتوانستند با ما به ترکیه بیایند که امروز به ما ملحق شدند. در مجموع شرایط بسیار خوبی داریم و تیم برای شروع مسابقات در حال آماده‌سازی است. بچه‌ها در کنار تمرینات‌شان از فضای بسیار خوب اردو هم استفاده می‌کنند تا آمادگی کامل را به دست بیاورند.

مدیر تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد:  از هواداران خوب‌مان هم که به اشکال مختلف از ما حمایت کرده و سبب بالا رفتن روحیه بازیکنان شدند، کمال تشکر را دارم و امیدوارم  این حمایت تا روز آخر ادامه داشته باشد تا ما هم با کسب رتبه‌ای مناسب در جدول، پاسخ این حمایت‌ها را بدهیم. با توجه به نفرات زیادی که از دست دادیم و بازیکنان زیادی که جذب کردیم، از مسئولان باشگاه هم کمال تشکر را دارم که با فراهم کردن امکانات خوب در این اردو سبب شدند ارتباط بهتری بین بازیکنان و کادرفنی و ارتقای سطح فنی شاهد باشیم، کمال تشکر را دارم.


پایان پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.