وقوع حادثه تیراندازی در ایالت تگزاس آمریکا، ۳ کشته و ۸ زخمی درپی داشت.

تیراندازی در ایالت تگزاس آمریکا با ۳ کشته و ۸ زخمی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، پلیس آمریکا اعلام کرد که در حادثه تیراندازی در «فورت ورث» (Fort Worth) واقع در ایالت تگزاس در این کشور، ۳ نفر کشته و ۸ تَن زخمی شده اند.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، واحد قتل اداره پلیس «فورت ورث» در این خصوص اعلام کرد که ۱۰ نفر از قربانیان این حادثه بزرگسال و یک نفر زیر سن قانونی است.

پلیس ایالت تگزارس در این ارتباط ادامه داد که افسران چندین نفر را در یک پارکینگ در منطقه خیابان «هورن» در محله «کومو» شناسایی کرده اند.

مقامات نیز گفتند که چندین قربانی با وسایل نقلیه شخصی به بیمارستان های محلی منتقل شدند و برخی دیگر نیز با آمبولانس منتقل شده اند. مرگ یک قربانی در صحنه تیراندازی رسانه ای شده است.

مقام‌های پلیس آمریکا اعلام کردند که هنوز مشخص نیست دلیل تیراندازی چه بوده و آیا مرتبط به دعوای باندهای خلافکار بوده، یا اینکه یک مشاجره شخصی و یا اینکه دلیل دیگری در کار بوده است.

تا کنون هیچ ضاربی در این خصوص از سوی پلیس بازداشت و یا شناسایی نشده است.

به گزارش مهر، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.