ارتش رژیم اسرائیل پایان یورش به جنین حالی امروز چهارشنبه اعلام کرد که رسانه های صهیونیست در ادعای پیروزی ارتش این رژیم تشکیک کرده و نوشتند که این حملات «نمایشی و مُسکنی» بیش نبود.

ارتش رژیم اسرائیل پایان یورش به جنین را اعلام کرد

به گزارش قدس آنلاین، ارتش رژیم اسرائیل بعد از دو روز یورش به جنین و وقوع عملیات استشهادی در شهر تل آویو که منجر به زخمی شدن ۱۰ صهیونیست شد و پاسخ تلافی‌جویانه مقاومت غزه به این یورش، اعلام کرد که عملیات (در اصل یورش) به جنین به پایان رسیده است.

رسانه های رژیم اسرائیل با انتقاد از عملکرد ارتش این رژیم نوشتند که این «عملیات» نمایشی بوده و چیزی بیش از «قرص مُسکنی» برای شهرک‌نشینان صهیونیست نیست.

ارتش رژیم اسرائیل بامداد دوشنبه حمله گسترده ای به اردوگاه جنین کرد که در اثر آن، علاوه بر تخریب و خرابی گسترده اموال و ممتلکات شهروندان فلسطینی، ۱۱ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۱۰۰ تن دیگر زخمی شده و به همین تعداد فلسطینی نیز ربوده شده است.

ارتش رژیم اسرائیل نیز رسما تصویر «داوید یهودا یتسحاک»، از اعضای واحد «ایگوز» (گردان عملیات ویژه و جنگ چریکی) وابسته به نیروی زمینی ارتش صهیونیست‌ها را منتشر کرد که شب گذشته در درگیری با نیروهای مقاومت کشته شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.