رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امداد رسانی به ۲ مادر باردار و تولد نوزادان در دستان پرمهر پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی مشهد مقدس خبر داد.

تولد ۲ نوزاد عجول در دستان پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، علی یزدانی اظهار کرد: در یک روز اخیر طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس مشهد مبنی بر شروع دردهای زایمانی یک مادر باردار، بلافاصله پرسنل پایگاه اورژانس ترمینال به محل اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پس از رسیدن کارشناسان بر بالین مادر باردار، بلافاصله اقدامات تخصصی انجام و به دلیل شروع فرایند زایمان، نوزاد این مادر در آمبولانس و حین انتقال به مرکز درمانی پا به عرصه وجود گذاشت و جهت انجام مراقبت های بعدی به بیمارستان منتقل شد.

وی تصریح کرد: در ماموریت دیگر نیز طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ مبنی بر وضعیت بحرانی مادر باردار به علت شروع دردهای زایمانی، پرسنل اورژانس پایگاه ۲ وحدت به محل اعزام و پس از انجام اقدامات تسهیل زایمان و تولد نوزاد، مادر و فرزندش برای ادامه بررسی و مراقبت تحویل بیمارستان هاشمی نژاد شدند.

یزدانی با بیان اینکه بر اساس پیگیری های انجام شده، حال عمومی نوزادان تازه متولد شده و مادران هم اکنون مساعد است گفت: در یک هفته اخیر ۵ ماموریت تسهیل زایمان و  نجات جان مادر و نوزاد توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.