مدیران لیورپول آماده هستند تا پیشنهادهای دریافتی برای تیاگو، ستاره اسپانیایی این تیم، را بررسی کنند و او را به فروش برسانند.

احتمال انتقال به عربستان: پایان تلخ برای ستاره لیورپول

 تیاگو وارد سال پایانی قراردادش با لیورپول شده و این باشگاه قصد دارد او را در همین پنجره نقل و انتقالاتی بفروشد تا درآمدی از این راه کسب کرده باشد. 

لیورپول امسال به دنبال ایجاد تغییراتی بنیادین در خط میانی است و حضور بازیکنانی چون الکسیس مک آلیستر و دومینیک سوبوسلای باعث شده که تیاگو دیگر جایی در ترکیب این تیم در خط هافبک نداشته باشد. 

هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای برای جذب این بازیکن به این باشگاه ارائه نشده اما گفته می‌شود که چند پیشنهاد به صورت رسمی به دست نمایندگان او رسیده است. 

گفته شده که این بازیکن 32 ساله این پیشنهادات را رد کرده و صرفا به آینده و ادامه کارش در آنفیلد فکر می‌کند اما مدیران لیورپول اعلام کرده‌اند که حاضر هستند با فروش او در صورت دریافت پیشنهاد قابل توجه موافقت کنند. 

باشگاه‌های عربستانی که این فصل خریدهای بسیاری از لیگ‌های اروپایی داشته‌اند، حالا شرایط این ستاره اسپانیایی را هم زیر نظر دارند و احتمال می‌رود که خیلی زود پیشنهاد جذابی برای جذب او به لیورپول ارائه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.