استاندار اردبیل با اشاره به وجود اموال و زمین راکد در حوزه بهداشت و درمان، از پیگیری‌ها برای سرعت‌بخشی به اخذ مجوز و هزینه‌کرد منابع حاصل از مولدسازی این اموال در پروژه‌های حوزه سلامت استان خبر داد.

سرعت‌بخشی به تزریق درآمد مولدسازی به پروژه‌های استان اردبیل در دستور کار است

به گزارش قدس آنلاین، سیدحامد عاملی در نشست مولدسازی اموال مازاد دولتی استان اردبیل اظهار کرد: انجام کارشناسی‌های مورد نیاز واگذاری اموال و زمین راکد در حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل و استخراج پروژه‌های ضروری بخش درمان برای استفاده از درآمد مولدسازی در این پروژه‌ها مورد تأکید است.

وی افزود: پروژه‌های مهم راه‌سازی در شهرستان‌های شمالی استان اردبیل برای تکمیل به اعتبار حدود ۱۰۰۰میلیارد تومانی نیاز دارند که لازم است راه‌وشهرسازی زمین و اموال راکد و بلااستفاده‌ای معادل این رقم را استخراج و اعلام کند.

ظرفیت‌های مولدسازی و پروژه‌های ضروری برای اجرا در شهرستان‌ها استخراج شود

استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به وجود اموال و زمین بلااستفاده در شهرستان‌های مشکین‌شهر، بیله‌سوار و گرمی، استخراج پروژه‌های اقتصادی و راه‌سازی باید از سوی فرمانداری‌ها پیگیری و اعلام شود.

عاملی با اشاره به ظرفیت قانونی ایجادشده برای تأمین منابع پروژه‌های مهم استان اردبیل در حوزه‌های مختلف، گفت: تلاش مدیران و فرمانداران برای احصای اموال مازاد و محل هزینه‌کرد آن در پروژه‌های ضروری بخش‌های مربوط، مورد انتظار است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.