مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: مشترکان بدمصرف رصد می شوند و تا سه مرحله برای آنها اخطار صادر می‌شود و چنانچه بعد از آن همچنان مصرف بالا باشد، آب شرب آنها قطع خواهد شد.

آب مشترکان بد مصرف بعد از سه مرحله اخطار قطع می‌شود

به گزارش قدس خراسان، حسین اسماعیلیان اظهار کرد: ۲ درصد مشترکان آب در این شهرستان جزء گروه بدمصرف هستند که ماهیانه ۲ برابر الگو آب مصرف می کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: الگوی مصرف آب به ازای هر مشترک در ماه ۱۵ هزار مترمکعب است اما مشترکان بدمصرف بیش از ۳۰ متر مکعب آب مصرف می کنند.

وی بیان کرد: مشترکان بدمصرف رصد می شوند و تا سه مرحله برای آنها اخطار صادر می‌شود و چنانچه بعد از آن همچنان مصرف بالا باشد، آب شرب آنها قطع خواهد شد.

اسماعیلیان تعداد مشترکان آب در مشهد را یک و نیم میلیون انشعاب ذکر کرد و افزود: در تابستان سختی از لحاظ خشکسالی و تامین منابع آبی قرار داریم اما خوشبختانه تا کنون با همراهی مردم و اجرای طرحهای اضطراری تامین آب، قطعی آب نداشته ایم و مردم نسبت به موضوع کم آبی حساس شده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: سه سال متوالی خشکسالی و کاهش چشمگیر بارندگی منجر به افت شدید آبهای زیرزمینی و خالی شدن سدهای آبی شده است از این رو همچنان مدیریت مصرف و همراهی شهروندان در جلوگیری از مصارف غیرضروری برای گذر از شرایط تنشی تابستان ضروری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.