از مهاجم فرانسوی اینتراخت فرانکفورت به عنوان اصلی‌ترین گزینه پاری‌سن‌ژرمن برای جایگزینی کیلیان ام‌باپه نام برده می‌شود.

گزینه اصلی پاری‌سن‌ژرمن برای جایگزینی ام‌باپه

به نقل از ایندیپندنت، به نظر می‌رسد احتمال جدایی کیلیان ام‌باپه از پاری‌سن‌ژرمن در تابستان جاری بسیار زیاد است و این بازیکن سرشناس تیم پاریسی را ترک خواهد کرد.

کیلیان ام‌باپه یک فصل دیگر با پاریسی‌ها قرارداد دارد. باشگاه به‌صراحت اعلام کرده است که نمی‌خواهد این بازیکن به صورت مجانی تیم را ترک کند و به همین خاطر پیشنهاد تمدید قرارداد را به او داده است اما ام‌باپه اعلام کرده به قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن پایبند خواهد بود اما قصد تمدید قراردادش را ندارد و این باعث خشم و نارضایتی سران تیم پاریسی شده است.

اظهارات اخیر ام‌باپه و ناصر الخلیفی نشان داد که اصلا وضعیت برای ام‌باپه خوب نیست و احتمال ماندنش بسیار کم است. پاری‌سن‌ژرمن هرچه سریع‌تر می‌خواهد جایگزین ام‌باپه را پیدا کند تا برای فصل بعد به مشکل برنخورد.

کولو موآنی گزینه اصلی برای جایگزینی ام‌باپه به شمار می‌آید و سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال مذاکره با باشگاه اینتراخت فرانکفورت هستند تا زمینه این انتقال را مهیا کنند.

کولو موانی ۲۴ سال سن دارد. او فصل بسیار خوبی را با فرانکفورت پشت سر گذاشت و در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم برای فرانسه به میدان رفت. فرانکفورت برای فروش این بازیکن ۱۰۰ میلیون یورو می‌خواهد. این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن آماده پرداخت ۹۰ میلیون یورو است و به نظر می‌رسد که دو باشگاه به‌زودی به توافق دست پیدا خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.