فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر ضرورت کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب گفت: پلیس با اقتدار و تمام وجود در مقابل هنجارشکنان و قانون‌شکنان خواهد ایستاد.

پلیس با اقتدار در مقابل هنجارشکنان می‌ایستد

به گزارش قدس انلاین، سردار سید محمود میرفیضی در همایش ملی چادرهای آسمانی که امروز (۲۰ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تبریک عید سعید غدیر خم و ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، اظهار کرد: بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری حجاب یک ضرورت شرعی، واجب الهی و یک امر قانونی است و کشف آن حرام شرعی و سیاسی است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: یکی از وظایف ذاتی و قانونی که پلیس برعهده دارد صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که بر اساس منویات مقام معظم رهبری وظیفه خود می‌داند که اقداماتی را انجام دهد.

وی بر ضرورت کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: یکی از کارهای فرهنگی برگزاری همایش‌هایی همانند همایش چادرهای آسمانی است که به دنبال ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

سردار میرفیضی افزود: اهداف همایش چادرهای آسمانی تحکیم بنیاد خانواده، تبیین پیامدها و آسیب‌های بد حجابی در جامعه و تجلیل از فعالان حوزه عفاف حجاب است. 

وی گفت: با توجه به اینکه پلیس به عنوان خادم بی منت در حوزه برقراری نظم و امنیت و بر اساس وظایف قانونی مسئول حراست و حفاظت از کرامت و شخصیت زنان ایران اسلامی است با اقتدار و تمام وجود در مقابل هنجارشکنان و قانون‌شکنان خواهد ایستاد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در آستانه هفته عفاف و حجاب یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و خاصه شهدای عفاف و حجاب را گرامی می داریم، شهدایی که همواره در وصایایشان به حفظ حجاب تأکید داشته‌اند.

سردار میرفیضی افزود: ان‌شاءالله بتوانیم با وظایفی که برعهده همه ما وجود دارد گام‌های موثری در توسعه عفاف و حجاب برداریم. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.