مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سه ماهه نخست امسال ۲۵۳مورد از مراکز و اماکن عمومی زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی به دلیل تخلف و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طی سه ماهه نخست امسال مهر و موم شد.

۲۵۳ واحد صنفی متخلف تعطیل شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، فرشید وفا اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال ۱۴۸ هزار و ۶۳۹ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اماکن عمومی، اقامتگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری در مناطق زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در این مدت  ۲۵۳مورد از مراکز و اماکن عمومی زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی به دلیل تخلف و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طی سه ماهه نخست امسال مهر و موم شد.

وی ادامه داد: طی این بازدیدها ۱۹ هزار و ۶۶۲ واحد صنفی به مراجع قضایی معرفی شده و ۲۵۳ واحد صنفی متخلف نیز تعطیل شده است.

وفا گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته از مناطق زیر پوشش این دانشگاه ۴۹ هزار و ۶۶۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف کشف و معدوم‌سازی شده است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: از مردم تقاضا می شود هرگونه تخلفی که در حوزه‌های مختلف بهداشتی ملاحظه می‌کنند، بلافاصله به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند تا کارشناسان و بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محل حاضر شوند و پیگیری لازم و قانونی را به عمل آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.