استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت قانون مولدسازی برای تأمین اعتبار برخی پروژه‌های عمرانی، بر شناسایی و تعیین تکلیف زمین و اموال راکد و مازاد دستگاه‌های اجرایی برای تزریق به پروژه‌های نیمه‌کاره همان دستگاه تأکید کرد.

اعتبار حاصل از مولدسازی اموال راکد دولتی به اجرای پروژه‌های عمرانی تزریق می‌شود

به گزارش قدس‌آنلاین، سیدحامد عاملی صبح امروز در نشست کارگروه مولدسازی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به ظرفیت قانونی پیش‌بینی‌شده برای تأمین اعتبار برخی پروژه‌های عمرانی، شناسایی و مولدسازی زمین و اموال راکد و مازاد دستگاه‌های اجرایی برای تزریق به پروژه‌های نیمه‌کاره همان دستگاه مورد تأکید است.

وی افزود: در حال حاضر، در پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان برای تکمیل بیمارستان نجف‌زاده اردبیل از محل مولدسازی اقدام شده که در حال اخذ مجوز مربوط است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه پروژه‌های مهمی در حوزه راه‌سازی و آب‌رسانی در سایر شهرستان‌های استان از جمله بیله‌سوار، اصلاندوز، پارس‌آباد و گرمی وجود دارد، ادامه داد: تعیین تکلیف اموال مازاد این شهرستان‌ها برای تزریق به پروژه‌ها ضروری است.

عاملی تصریح کرد: در شهرستان‌های مشکین‌شهر و خلخال نیز با توجه به وجود پروژه‌های ضروری عمرانی، لازم است اموال راکد شناسایی‌شده تعیین تکلیف شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.