مدیرعامل ستاد دیه خراسان رضوی گفت: سامانه اتوماسیون جامع ستاد دیه کشور در ​​​​​​​دفتر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی در مشهد و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با سایر استان ها آغاز به کار کرد.

سامانه اتوماسیون جامع ستاد دیه کشور در مشهد مقدس رونمایی شد و آغاز به کار کرد

به گزارش قدس خراسان، جواد غفاریان طوسی اظهار کرد: در بستر این سامانه مجموعه‌ ای از نرم‌ افزارهایی که پیش از این در ستاد دیه استان‌ های کشور مورد استفاده قرار می‌ گرفت، یکپارچه شده است و از این پس کلیه فرآیندهای این ستاد مردمی به صورت مکانیزه انجام خواهد پذیرفت.

وی افزود: با بهره‌ برداری از این سامانه جدید ساماندهی منابع ستاد دیه سیستمی شده و از این پس اطلاعات کاملی از محکومان جرایم غیر عمد زندان ها در دسترس قرار خواهد گرفت و وضعیت زندانیان زندان‌ های کشور به صورت برخط و لحظه‌ ای قابل استخراج و سوابق پرونده‌ های ستاد دیه در قالب این سامانه قابل مشاهده خواهد بود.

غفاریان طوسی عنوان کرد: از محاسن دیگر این سامانه امکان مدیریت منابع است که بر این اساس دستیابی به اطلاعات منابع و ظرفیت استفاده شده برای آزادی هر زندانی به سهولت در دسترس می گیرد و به زودی نیز قابلیت‌ های دیگری به این سامانه افزوده خواهد شد که از آن جمله می‌ توان به ایجاد بانک جامع خیران سراسر کشور و میز خدمت الکترونیک اشاره کرد.

مدیرعامل ستاد دیه خراسان رضوی گفت: از طریق این سامانه به زودی امکان ارائه خدمات غیر حضوری و برخط به خیران نیز فراهم می‌ شود. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.